1908 beoordelingen

1908 Reviews

C Mulder

Garderobelift voldoet aan specificatie

Nette levering volgens voorwaardes. snelle en nette service na contact via e-mail

A de Jong

Apoteekintriuur

snel geleverd makkelijk te monteren met de duidelijke handleiding + montage sjabloon.

Bouquet

Snelheid

Zeer snel geleverd.
Zeer veel keus.
Site zou meer bekendheid moeten krijgen

Henny Luisman

UItstekend

Ik bestel hier voor de eerste keer maar ik het als goed ervaren

a

Prima bedrijf, goede service, doch matige ervaring.

Ik heb een Le Mans 2 kast besteld (met spoed), echter de gewenste breedtemaat was moeilijk leverbaar. Kast-inrichting.nl had deze wel liggen, maar was al opengemaakt. Hier waarschuwde de mevrouw aan... Ik heb een Le Mans 2 kast besteld (met spoed), echter de gewenste breedtemaat was moeilijk leverbaar. Kast-inrichting.nl had deze wel liggen, maar was al opengemaakt. Hier waarschuwde de mevrouw aan de telefoon al wel voor. De spullen zouden echter wel goed en onbeschadigd zijn. Bij binnenkomst kreeg ik echter het idee dat de goederen opnieuw in bubbeltjesplastic waren gewrapt en in een doos waren gegooid. Op 1 van de borden zaten ook enkele vegen die niet meer te verwijderen zijn. Daarnaast was één onderdeel kapot/afgebroken, wat ik erg slordig vond. Na 1 telefoontje werd er echter direct een nieuw onderdeel opgestuurd. Die dag erna werd er geconstateerd dat er een gespiegeld onderdeel was opgestuurd en hebben ze direct uit eigen initiatief een nieuw onderdeel toegestuurd, met het vriendelijke verzoek of ik het verkeerd toegestuurde onderdeel wilde terugsturen. Na terugsturen hebben ze dit dezelfde dag nog vergoed. Je merkt wel dat dit bedrijf gewoon goed is, gezien de manier van meedenken en hun eigen initiatieven.

Zuidam

Aankoop haken voor aan roede

Op tijd geleverd, juiste product, voldeed aan de verwachting

Metbart interieur

Goeie service

Eerste bestelling, maar bij uitpakken miste er 4 onderdelen dachten in eerste instantie.
Na contact met kast-inrichting werden ze gelijk opgestuurd. super snelle service....
Fijn dat we...
Fijn dat we verder konden met onze klus bij de klant.
Toen we de laatste doos opende, zaten daar toch de onderdelen netjes in opgeborgen.
Dus een groot compliment voor de service en het vertrouwen van kast-inrichting.nl

SvKKlussen

Levering ok !

Prima snel en correct geregeld !

anja van hoeij

Marianne

telefonische bestelling gedaan. en vriendelijk te woord gestaan.