1908 beoordelingen

1908 Reviews

Wilco

Netjes geholpen

Ik kreeg goed advies over de aankoop van een apothekerskast. De bestelling en levering verliepen daarna heel netjes.

Deceuninck Konrad

Beschadigd ontvangen!!

De kledingroede was bij het uitpakken beschadigd, (zowel geplooid als zware krassen in)aangezien er aan de verpakking niks te zien was van beschadigingen, ga ik er vanuit dat deze zo is verzonden... De kledingroede was bij het uitpakken beschadigd, (zowel geplooid als zware krassen in)aangezien er aan de verpakking niks te zien was van beschadigingen, ga ik er vanuit dat deze zo is verzonden vanuit kast inrichting. Ik heb direct contact opgenomen,nog even wachten op antwoord. Als de retour kosten op de ontvanger zouden vallen wordt dat kostelijk,de kledingroede is namelijk 250 cm lang.

RBBlaauw

Draadmanden bestaande keukenkast

Lastige montage. Het is geen ikea pakket, schroeven ontbreken bijvoorbeeld.

De waele yves

Kastinrichting.nl

Vlotte levering, goede website

Jos

Top

Geen alles was goed

Guy

Perfecte aankoop

zondag besteld vanuit België, donderdag geleverd. Materiaal uitstekend van kwaliteit, beantwoord volledig aan onze verwachtingen

annette vandeweyer

Aankoop garderobelift

Zeer tevreden over de garderobelift, vrienden gaan ook bestellingen plaatsen.

j de vries aannemingsbedrijf

Wasmand en kaasbereiding bestelt

Moest een wasmand en twee
lade geleiders hebben maar moest dat via twee websites doen, zou volgens mij makkelijker kunnen.

Cosmo Hairstyling

Snel en makkelijk te bestellen en mooi product

B. Groeneveld

Vlotte afhandeling

Erg prettig om via de mail op de hoogte gehouden te worden van de levering van de bestelling. Vlotte afhandeling. Binnen een paar dagen was de bestelling in de huis.