1908 beoordelingen

1908 Reviews

susanne

Zeer positief!

Ik was op zoek naar een uitschuifbare kastroede, kon deze nergens vinden, totdat ik op deze website kwam. Toen ik het besteld had, kreeg ik hem heel snel in huis. Het product voldoet aan de... Ik was op zoek naar een uitschuifbare kastroede, kon deze nergens vinden, totdat ik op deze website kwam. Toen ik het besteld had, kreeg ik hem heel snel in huis. Het product voldoet aan de verwachting. Ik ben zeer tevreden over uw service en product!

John

Snelle service

Snelle levering en goed verpakt voor verzending.

Telefonisch weinig of niet behulpzaam

Had eerst gebeld over de maat voering ed.

Had eerst gebeld over de maat voering ed.

Kreeg als antwoord, dat ik dat zelf moest uitzoeken. Beetje jammer dat ze niet wat meer hulp gaven, uiteindelijk toch besteld en levering was goed en optijd.

Reactie Kast-inrichting.nl:

Uw omschrijving van contact met ons bedrijf is het tegenovergestelde van hoe het er hier normaal gesproken aan toe gaat. Mocht u weten met wie u gesproken heeft dan hoor ik dat alsnog graag van... Uw omschrijving van contact met ons bedrijf is het tegenovergestelde van hoe het er hier normaal gesproken aan toe gaat. Mocht u weten met wie u gesproken heeft dan hoor ik dat alsnog graag van u.
Service staat bij hoog in het vaandel en iedere klant is bij ons van harte welkom om alle vragen te stellen, zowel via de servicelijn als via de e-mail.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Ger Ramakers

Prima ervaring

Spruyt Herman

Levering van een metalen lade in een apothekerskast

Alles fijn binnen de gestelde normale periode geleverd.

Serpieters Mario

Een goed georganiseerd bedrijf met een streven naar perfectie!

Positieve ervaring met zin om er nog gebruik van te maken indien nodig.

M. Lelieveld

Onze draadmand is perfect, past heel goed in de keukenkast en geeft heel veel ruimte.
wsl. gaan we nog verder met de indeling in de keuken!!!!

snelle aflevering staat goed beschreven op de site kan het iedereen aanbevelen!!!!

Arjan vermaas

Product goed onderdelen. KWIJT!!!!!

De levering was snel alleen jammer verpakking was open geweest schroeven kwijt en los in de doos geen beschrijving erbij jammer jammmer????

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer/mevrouw Vermaas,
Beste heer/mevrouw Vermaas,
Uiteraard is uw bestelling niet op deze manier bij ons de deur uitgegaan. Jammer dat u ons geen bericht heeft verstuurd, zodat we het ontstane probleem voor u hadden kunnen oplossen.
De beschrijving vindt u overigens op de verpakking van uw garderobelift.. Graag horen wij van u of we u nog ergens mee kunnen helpen.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Y. Rotsaert

Zeer tevreden!

Fijne site, goed overzicht. Snelle levering! Wat heel prettig was , was de informatie die je kreeg middels mail over de voortgang van de bestelling. Het bestelde product wat van goede kwaliteit.... Fijne site, goed overzicht. Snelle levering! Wat heel prettig was , was de informatie die je kreeg middels mail over de voortgang van de bestelling. Het bestelde product wat van goede kwaliteit.
Zal zeker de website aanbevelen .