1908 beoordelingen

Aflevering

niets aan toe te voegen

Gerrit de Boer

Snel en efficient

duidelijke communicatie, waardoor de leveringsdatum beslist geen verrassing was

Anna

Prima!!!!

hommez martin

Draadmanden

indien mogelijk verder uitbreiden naar meerkeuze flessenrekken voor in keuken,alles is vlot en goed verelopen

Alan Kazzaz

Kastroede zonder schroefjes

Goed product en tijdig geleverd, maar niet compleet. helaas miste ik de schroeven bij de behorende kastroede.

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Kazzaz,
Beste heer Kazzaz,
Uw bestelling is wel degelijk compleet geleverd, er horen namelijk geen schroeven bij. De reden hiervoor is dat wij vooraf niet weten aan welk materiaal (soort en dikte) de roede bevestigd wordt.
Fijn dat u wel tevreden bent over het geleverde product en de afhandeling van uw bestelling.
Verkoopteam Kast-inrichting.nl

W.Teunisse

Uitschuifbare lade voor keukenkast

Levering was snel en netjes
Op internet de bouw tekening opgezocht.
Maar deze tekening is in mijn ogen niet duidelijk genoeg kwa tekening.
Wat ik jammer vond is dat er geen...
Levering was snel en netjes
Op internet de bouw tekening opgezocht.
Maar deze tekening is in mijn ogen niet duidelijk genoeg kwa tekening.
Wat ik jammer vond is dat er geen schroeven bij zaten.
De bak paste totaal niet in de rol geleiders en heb hem op een andere manier hieraan vast gemaakt.
De prijs vindt ik hierdoor wat aan de hoge kant.
Meer aandacht aan de montage voorschrift besteden en schrijf er wat bij hoe het moet..

A.G. de Jager

Klusser

Goed en snelle levering

J.Bennaars

Levering en afwerking

alles altijd netjes en op tijd geleverd

A.H. Dobbenga

Draadmanden voor keukenkastje

Snelle afhandeling van bestelling

prive

Aanbeveling

Na thuiskomst van vakantie tref ik een pakketje met daarin een deel van mijn bestelling. Na bellen en navraag bij buren is een en ander opgelost.
Mijn aanbeveling zou zijn als het om meerdere...
Mijn aanbeveling zou zijn als het om meerdere kleine pakketten gaat bundel deze dan. In mijn geval zijn de twee pakketjes afzonderlijk en op verschillende tijden afgegeven. Een bij mijn zoon toen hij thuis was en een op een eerder tijdstip bij mijn buren.