1908 beoordelingen

1908 Reviews

Wouter

Ervaring kast-inrichting

Aankoop ging zoals ik verwachte. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status en het werd netjes verpakt en snel geleverd.

L.H.Design www.lhdesign-flyrodreel.com

Toepassing draadmanden

Bij de bestelde en geleverde draadmanden was geen inbouwhandleiding bijgesloten . Na telefonisch contact vond ik deze op jullie site waarna alles goed kwam. Het contact met Kast Inrichting was... Bij de bestelde en geleverde draadmanden was geen inbouwhandleiding bijgesloten . Na telefonisch contact vond ik deze op jullie site waarna alles goed kwam. Het contact met Kast Inrichting was correct en effectief

Sylvia Ligthart

Levering van een kastrekje voor een apothekerskast

Had nooit gedacht dit rekje in de juiste maat te kunnen krijgen. Tot mijn verbazing vond ik het op uw website.
Heel blij dus en zeer vlot afgeleverd.

S. van der Meer

Prima service

Accuraat geleverd snel en correct

Arjan

Snelle levering en een uitstekende service!

Vorige week vrijdag een kastroede besteld. De bestelling werd netjes op tijd geleverd, maar de roede was beschadigd.
Binnen twee dagen had ik een nieuwe roede binnen zonder bijkomende kosten!...
Binnen twee dagen had ik een nieuwe roede binnen zonder bijkomende kosten! Aan service geen gebrek bij kast-inrichting.nl

Ton de Vries

Prima assortiment

Soms weet je niet precies wat je zoekt, de beste oplossing zal ik maar zeggen. Bij Kast-Inrichting.nl is het assortiment zo volledig dat je de oplossing gewoon krijgt aangereikt. In mijn geval... Soms weet je niet precies wat je zoekt, de beste oplossing zal ik maar zeggen. Bij Kast-Inrichting.nl is het assortiment zo volledig dat je de oplossing gewoon krijgt aangereikt. In mijn geval garderobe-haken voor over een ovale garderobe-stang. De volgende keer sleur ik mezelf niet langs bouwmarkten en andere vage winkels: ik kijk meteen op hun website!

Wouter

Prima zaken doen

snel en goed geleverd wat besteld was met steeds goede updates over de status van de bestelling.

A. Stroink - van Eijs

Garderobeliften

De bestelling werd snel en adequaat behandeld. Daarbij werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang. So far, so good. De aflevering via DHL is daarentegen is inefficient en moeizaam.... De bestelling werd snel en adequaat behandeld. Daarbij werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang. So far, so good. De aflevering via DHL is daarentegen is inefficient en moeizaam. Communicatie verliep moeizaam, op briefje van "niet thuis staat geen verdere informatie, via website is niks te volgen en wordt alleen gezegd dat er geen informatie is. Ik heb er erg veel moeite voor moeten doen om de levering te krijgen. Mijn man heeft uiteindelijk de chauffeur van DHL bij de markt aangesproken om te voorkomen dat hij (weer) zou doorrijden) . Ik zou adviseren om een andere bezorger te kiezen. op deze manier ben ik huiverig voor een nieuwe bestelling.

Ger Homburg

Goed gedaan

Duidelijk assortiment, goed verpakt en verstuurd.

Marine

Het zag er heel mooi uit op het afbeelding en het is ook van een mooie chroom gemaakt maar in praktijk is het niet handig.
1. Ik heb een stofzuiger van Miele en de borstels van de stofzuiger...
1. Ik heb een stofzuiger van Miele en de borstels van de stofzuiger passen niet (qua breedte).
2, Aantal accessoires passen wel in het vakjes maar niet allemaal vooral de houder van een slang is niet diep genoeg en daarom glijdt het er van af.
3. Metalen buis kan je helaas nergens vastmaken . We hebben van allerlei manieren geprobeerd maar het is niet gelukt.
Jammer genoeg moet ik hem terugsturen

Het bedrijf is zeer klantvriendelijk en heel goed met de aflevering