1908 beoordelingen

1908 Reviews

Charlotte

Snel en goed

Prima website, snelle levering naar België en keurig statusupdates ontvangen. Ik bestelde een kastroede met ophangsysteem en dat ziet er keurig en stevig uit. Goed verpakt geleverd. Tevreden.

Henk

Satisfactory

Snelle levering van mooi en degelijk materiaal

vrouw uit baarn

Kastroedes

Bestelling eenvoudig, fijne website. Werken met DHL. dat bedrijf is minder service gericht: bieden niet aan in weekend. Bezorgen niet bij buren en geen mogelijkheid om aan te geven wanneer of waar... Bestelling eenvoudig, fijne website. Werken met DHL. dat bedrijf is minder service gericht: bieden niet aan in weekend. Bezorgen niet bij buren en geen mogelijkheid om aan te geven wanneer of waar een alternatieve levering naast toe kan. Ophalen is vervolgens tijdens kantooruren op hun distributie centrum (andere stad).

Roedes op zich goed, maar niet voor het doel waar wij ze voor hadden gekocht: en overspanning van bijna 2 meter. Dan zakken ze wat door.

GMH Smeets

Gewoon goed

prima overzichtelijke website
snelle levering

Kees van de Ven Interieuer & tentoonstellingsbouw

Kapstokhaken

Hebben de zaken prima voor me uitgezocht, goed advies gegeven, correcte behandeling van de opdracht en snelle levering.

Gybels Georges

Voor de eerste keer iets besteld en het zal niet de laatste keer zijn.
Zeer snelle levering en degelijk materiaal, zeer tevreden.

Leen

Kledinglift

Prima product, snel geleverd!

John Smeets

Goed geregeld!

Kosten noch moeite gespaard.
Goed telefonies contact.
Perfect!

John Smeets

SPAM BezorgingDHL

Produkt wordt opnieuw geleverd.Hopenlijk kan de bezorgdienst het adres vinden! Het personeel van Ka
stinrichting treft hier geen blaam.Zij hebben er alles aan gedaan om mij als klant te vreden te stellen.

Jacques

Betrouwbaar

Perfecte en snelle levering.