1908 beoordelingen

1908 Reviews

Niet compleet

Helaas grote levering maar de inhoud klopte niet. Gebeld, mag het terugsturen en dan krijg je een nieuwe. Werkt ligtcstil hierdoor. Vervelend voor de klant

Reactie Kast-inrichting.nl:

Vervelend te horen dat u onze service zo heeft ervaren. Uw bestelling is compleet geleverd volgens afspraak. Een week later heeft u ons via de mail laten weten dat er een defect was in een onderdeel... Vervelend te horen dat u onze service zo heeft ervaren. Uw bestelling is compleet geleverd volgens afspraak. Een week later heeft u ons via de mail laten weten dat er een defect was in een onderdeel van uw bestelling. Wij hebben u direct 's avonds gebeld en de volgende ochtend hebben we met elkaar afgesproken dat u het onderdeel zou terugsturen, en wij u vervolgens kosteloos een nieuwe onderdeel zouden sturen. Dit onderdeel ligt hier voor u klaar, maar wij hebben helaas uw onderdeel nog niet retour ontvangen.

Frits

Prima.

Makkelijk, goede informatie over status, binnen paar dagen geleverd

R verhagen

.????

Tevreden

x

x

bestelde artikel op tijd geleverd

Erwin M

Prima service

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Tessa

Stropdashanger

Overzichtelijke website, snelle en nette levering.

Mieke

Snelle service

Tv lift besteld. Niet duur en snel geleverd. Goede service!

Bourgois

Super en vlot!

Heel vlot contact, super vlug geleverd !

Heel vlot contact, super vlug geleverd !

Eerst bij,kastenkeuken betaald en dan zelf moeten mailen want kreeg geen reaktie. Na zelf aandringen bleek dat ze niet kunnen leveren in Belgie. Toen ik melde dat ik dan via een andere site besteld had kwamen ze af met de melding dat ik moet oppassen want dat dit,met schade kon geleverd worden. Gelukkig was dit niet zo. bedankt!

Diana van der Pluijm

Super Klantvriendelijk en zeer snelle service

Ik had artikelen besteld
Helaas paste het niet
Dat was geen enkel probleem mocht alles retour sturen.
En 2 dagen later had ik de goede artikelen alweer in huis
Echt super...
Ik had artikelen besteld
Helaas paste het niet
Dat was geen enkel probleem mocht alles retour sturen.
En 2 dagen later had ik de goede artikelen alweer in huis
Echt super klantvriendelijk
Ze denken mee
Reageren netjes op je mail
Echt een aanrader
Bedankt nog voor de goede en snelle service

A. Schuurmans

Nette snelle service

Makkelijk bestellen en snel geleverd.