1908 beoordelingen

1908 Reviews

Wilco Bakker

Super Service

We hadden na lang zoeken eindelijk het mandje gevonden voor onze apothekerskast. Op de site stond dat het ongeveer 3 werkdagen zou duren omdat het mandje niet op voorraad was. Netjes werd ik per... We hadden na lang zoeken eindelijk het mandje gevonden voor onze apothekerskast. Op de site stond dat het ongeveer 3 werkdagen zou duren omdat het mandje niet op voorraad was. Netjes werd ik per mail op de hoogte gehouden en na 4 werkdagen werd het mandje netjes geleverd. Top service van een bedrijf dat doet wat er beloofd wordt. Prima

E.L.

Vlotte service, zeer tevreden

Brand

Goede levering , schroeven voor bevestiging ontbraken

Storm

Prima!

Snel, kwaliteit en goede prijs

P.J. Alferink

Gaderobelift

Ik had wat vragen over de verschillen in de gaderobeliften. Voicemail ingesproken en keurig teruggebeld en antwoord gekeregn op mijn vraag. Na bestelling waren de producten snel en zoals besteld in... Ik had wat vragen over de verschillen in de gaderobeliften. Voicemail ingesproken en keurig teruggebeld en antwoord gekeregn op mijn vraag. Na bestelling waren de producten snel en zoals besteld in huis. Top.

De meydts linda

Vlug aan huis ik was ervan geschrokken

Ik zal nog beroep doen

Levering kastbenodigdheden

Snelle bezorging, prima product levering

TSS Rotterdam B.V.

Goede service

Snelle en goede service

woonvorm

Prima. Snelle levering. Goed verpakt.

Alles wat goed verpakt. Aanrader.

MR

Prima producten en service

Product is van goede kwaliteit. Er was van een onderdeel een stukje afgebroken, gemaild en er is meteen een nieuwe opgestuurd. Erg goede service!