1908 beoordelingen

1908 Reviews

N. Bij

Netjes

Keurige berichtgeving over status en snelle levering

Erik Nijman

Garderobelift

Wederom snel geleverd en artikel van goede kwaliteit.
Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de verzending. (track&trace).
Keurig, doorgaan zo!

Lucatech

Perfect

Ik werd heel goed op de hoogte gebracht via mails waar mijn product zich bevond.

Vereijken

Mario van Oorschot

Rekje voor keukenkast

Levertijd,

Ondanks niet gevraagd, zwakke punten:
De kwaliteit van de verpakking (slecht, het rekje stak al uit de doos voordat deze open was gemaakt)
en hoe het verpakt zit...
Levertijd,

Ondanks niet gevraagd, zwakke punten:
en hoe het verpakt zit (ook niet best, maar dit kan te maken hebben met de kwaliteit van de verpakking)

Van tilburg

Prima service

Anthon

Levering niet volgens planning!

Aangezien er geen zwakke punten genoteerd kunnen worden gebruik ik dit vak. Ik heb Kast-inrichting.nl gebeld (vrijdag) met de vraag of mijn levering de volgende dag (zaterdag) plaats zou vinden. Mij... Aangezien er geen zwakke punten genoteerd kunnen worden gebruik ik dit vak. Ik heb Kast-inrichting.nl gebeld (vrijdag) met de vraag of mijn levering de volgende dag (zaterdag) plaats zou vinden. Mij werd duidelijke vertelt dat dit zo was. Echter werd het pakket pas de eerst volgende werkdag geleverd. Erg spijtig, aangezien ik ze die zaterdag nodig had! Desalniettemin een mooie overzichtelijke website maar de informatievoorziening mag beter!

de Haan

Geweldig