1908 beoordelingen

uitstekend

Pasma

Corien Versluis

Uittrekbaar draadmandrek

Juiste en snelle verwerking van mijn bestelling

peter

Beoordeling

iets minder snelle communicatie

werkman

Dispensa apothekerskast. onderdelen los van elkaar niet gevonden en bij jullie wel.
snelle levering, keurig de status bijgehouden, levering aangemeld.
uitstekend gewoon.

geen gedoe net van alles en nog wat. geen gezeur.
bestellen betalen en ontvangen.

M kaper

Aanschaf ladebekleding

Handig gevonden via de site. De informatie op de site was duidelijk waardoor het handig kiezen was en ik de juiste maten ladebekleding had. De matten die niet op maat te verkregen waren, kon ik heel... Handig gevonden via de site. De informatie op de site was duidelijk waardoor het handig kiezen was en ik de juiste maten ladebekleding had. De matten die niet op maat te verkregen waren, kon ik heel simpel op maat snijden met een stanleymes.

De service was prima.

Willem Hendriks

Tevreden

correcte afhandeling van de order

Visser

Bestelling van slechts 2 roedehouders

top kreeg eerst verwerkt en een paar uur later verzonden in de mail. Keurig verpakt en dat voor maar 2 roedehouders van een paar euro. Ik blij want kan mijn kleding weer ophangen hij was nl... top kreeg eerst verwerkt en een paar uur later verzonden in de mail. Keurig verpakt en dat voor maar 2 roedehouders van een paar euro. Ik blij want kan mijn kleding weer ophangen hij was nl afgebroken die van mij, En dan in 2 dagen echt super heb nog lade nodig voor keuken en kom zeker binnenkort even langs.

Van hout

Top

Bestellen afrekenen en binnen 2 dagen binnen

Zo hoort het

W.L.A. Köhler

Niets op aan te merken.

Heb een eenvoudige kledingroede besteld en zonder problemen na enige dagen ontvangen.