1908 beoordelingen

1908 Reviews

i de boer

Kast-inrichting.nl een goede keus

Je wordt keurig op de hoogte gehouden omtrend je bestelling en indien mogelijk snel uitgeleverd als de onderdelen weer op voorraad zijn. Oderdelen zijn goed verpakt.

Ronald van Santen

Kast ophangstangen

besteld en ontvangen zoals gezocht

j. de zoete

Prima op de hoogte gehouden

Lotte

Aanrader!

Snelle levering, goed product. Aan te raden webshop!

Adri Doggen

Een voorbeeld voor veel andere bedrijven.

Een snelle aanpak, klant gerichte oplossing gezocht (mooi voorstel gemaakt) en snelle levering.
Proficiat.

Bastiaan

Prima, zoals verwacht.

Helaas bij aankomst een artikel te weinig in het pakket. Een telefoontje van 2 min zorgde ervoor dat dezelfde dag nog het missende artikel werd opgestuurd. Top!

Ed Straatman

Geslaagde aankoop

Ik kreeg goed en snel antwoord op mijn vraag over hun unieke product; pop-up stopkontakt voor onze badkamer.
Na bestelling op de website word je goed up-to-date gehouden over de voortgang van de bestelling.
Eenmaal goed verpakt en snel thuis afgeleverd, het product in zeer goede orde kunnen verwerken in mijn wastafel, super dus!

W. van Oel

Meer dan uitstekende service en producten.

Ik hoop dat alle internet bedrijven hier een voorbeeld aan nemen van de service en snelheid van levering.

Voogt

Prima geregeld.

Stropdassenrek besteld. Prima op de hoogte gehouden van de levering en prima product.

Sem

Snelle en correcte afhandeling!

Tweede keer wat besteld, snelle verzending en vlotte afhandeling.