1908 beoordelingen

1908 Reviews

E. van Niel

Helemaal volgens afspraak.

Na de bestelling op de site een mail ter bevestiging ontvangen. Vervolgens een bericht over de status van de bestelling met een link waarin wij het pakketje zouden kunnen volgen.
De...
De aflevering vond op tijd plaats en zat keurig ingepakt en kwam compleet zonder beschadigingen aan.

K.Roozen

Tevreden

Keurige behandeling van een hele kleine bestelling. Betrof onderdeeltjes van een kastlift.
Ben hierover zeer tevreden.

Michel Detailleur

Prima service

perfect te gebruiken site, snelle bestelling en snelle levering

Roberto

Kwaliteit

Levering volgens afspraak en prima aflever informatie.

J. Breden

Wesco inbouw afvalemmer.

De afvalemmer werd keurig op tijd geleverd. De op de website aangegeven levertijd klopte precies; via e-mail werd ik op de hoogde gehouden van de status van de bestelling.Al met al ben ik zeer... De afvalemmer werd keurig op tijd geleverd. De op de website aangegeven levertijd klopte precies; via e-mail werd ik op de hoogde gehouden van de status van de bestelling.Al met al ben ik zeer tevreden met de levering!

Rob Velthuysen

Hoe goed is kast-inrichting .nl

Prima overzichtelijke site, makkelijke bestelprocedure, prima te volgen waar je bestelde artikelen zijn, en wanneer ze worden bezorgd.

Ida

Snel en goed

Telefonisch goed bereikbaar voor vragen, prettig advies en afspraken worden nagekomen

J.J.

Aanrader

Goede service en snelle levering indien ik wat nodig heb zal ik het er zeker bestellen

Robertborn S&R Comp.

Snel geleverd, en goede controle toepasbaarheid van de te leveren artikelen. Bv gebeld worden omdat ik bv per ongeluk ronde roede houders had besteld bij ovale kastroedes

Wil

Kastinrichting

Alles goes en soepel geregeld