1908 beoordelingen

1908 Reviews

Henk Stronkhorst

Een hangkast zonder roede is niks

Heldere website met foto's, duidelijke betalingsopties, terugkoppelingen over de verzending van de bestelling per email, nette en tijdige aflevering

F. Boerma

Prima!

Super service! Had een mail gestuurd en werd direct gebeld. Na het plaatsen van de bestelling via de website werd ik weer door het bedrijf gebeld, omdat ze nog iets voor de zekerheid wilden checken,... Super service! Had een mail gestuurd en werd direct gebeld. Na het plaatsen van de bestelling via de website werd ik weer door het bedrijf gebeld, omdat ze nog iets voor de zekerheid wilden checken, perfect!

sanitair de baere bvba

Linnenmand kast

zeer vlugge levering, correct

Cindy van Teunenbroek

Grote klasse! Mijn complimenten aan Danny.

Milja

Goede service en snelle levering

JolandaHarmsen

Mijn naam is Jolanda Harmsen

Leon Knapen

Beoordeling bestelling

Snelle levering; spullen zien er goed uit; nog geen ervaring met bestelde spullen.

Alan Benfield

Efficiënt en snel

Een zeer goede website, gemakkelijk bestellen en betalen, gevolgt door snelle levering. Uitstekend.

Patricia

Klantvriendelijkheid en service ten top!

Hele goede ervaring. Eerst telefonisch contact gehad aangezien ik wat vragen had over de verschillende garderobeliften en werd goed geholpen en kreeg advies welke bij mij situatie het beste zou... Hele goede ervaring. Eerst telefonisch contact gehad aangezien ik wat vragen had over de verschillende garderobeliften en werd goed geholpen en kreeg advies welke bij mij situatie het beste zou passen. Vriendelijk en vakkundig. Na het plaatsen van de bestelling alles per e-mail ontvangen ter bevestiging en de volgende dag in huis! Geweldige service!

H. Koenen

Waar de klant nog koning is.

Ik was op zoek naar een onderdeel voor mijn kastlift.
Ik was op zoek naar een onderdeel voor mijn kastlift.
Jullie namen de moeite om mij daarmee van dienst te kunnen zijn door navraag te doen en ook nog te kunnen leveren (daarvoor mijn dank aan diegene die ik destijds aan de telefoon heb gehad).
Tegenwoordig is mijn ervaring niet zo goed meer daar er weinig bedrijven zijn die toch nog de moeite nemen.