1908 beoordelingen

1908 Reviews

Riant Connections

Kast accessoires

Snelle service, na foutieve bestelling van mijzelf en telefonische overleg volgde de aanpassing binnen enkele minuten. Super geregeld en snel begrip wat de klant bedoelde.

Rakesh

Verstelbare kledingkast roede

Super snelle levering

Lisa in Rijswijk zh

Prima service !

Wilde eerst informatie voordat ik wilde bestellen.Verkoper was toen in gesprek met andere klant.Heeft later op verzoek terug gebeld.Duidelijke uitleg gegeven.Ik had nog 20 min.de tijd om bestelling... Wilde eerst informatie voordat ik wilde bestellen.Verkoper was toen in gesprek met andere klant.Heeft later op verzoek terug gebeld.Duidelijke uitleg gegeven.Ik had nog 20 min.de tijd om bestelling te doen om artikel de volgende dag bezorgd te krijgen.Verkoper heeft alle moeite gedaan om dit te laten lukken.Bevestiging en faktuur binnen 15 min.ontvangen.Top service !!

Piet Hanssen

Komt beloftes waar

het bestelde werd conform het aangegeven tijdsbestek geleverd en de voormelding van pakketdiens werd ook nagekomen

X

Prima!

Makkelijk op site gevonden.
Snel geleverd

Cindy Daenen

Strijkplank muurbevestiging

Product vlot opgezonden mbv DHL.
Echter niet aangegeven dat pakket bij buren mocht worden afgeleverd. Indien eenmaal door winkel ingegeven bij DHL, kan je deze echter niet meer wijzigen. Product vlot opgezonden mbv DHL.
Wij hebben deze mogen gaan ophalen in een DHL centrum. En dit binnen de 5 dagen!

T de jong

Alles goed afgewerkt

Walraven

Snelle levering goed van kwaliteit

De volgende dag al in huis en je wordt constant via de mail op de hoogte gehouden van de status. Goede service

Buitengewoon!

Snelle en directe levering (vooral erg handig als je haast hebt) snelle afhandeling van vragen.

Klaas Visser

Kom IN de kast.

Bijzonder vlotte aflevering via een prima, handige site.