1908 beoordelingen

1908 Reviews

Klaas Visser.

Ga in de kast ! !

Bijzonder tevreden. Goede duidelijke site en een super snelle levering.
Kortom : GEWELDIG.

Kom vooral niet uit de kast maar ga naar Kast-inrichting.nl

yvonne witteveen

Makkelijk!!

Ik zocht een gadarobelift en gevonden na telefonisch contact omdat het niet helemaal duidelijk was op de website werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en vervolgens via de site besteld en de... Ik zocht een gadarobelift en gevonden na telefonisch contact omdat het niet helemaal duidelijk was op de website werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en vervolgens via de site besteld en de volgende dag was ie binnen!! Ik had zin om te klussen maar ik had hem binnen 45 minuten alles al gedaan kast leeg gehaald lift geplaats andere roe verlaagt en alles al weer opgeruimt. Voor mij er jammer maar kwam wel overheen met dat het makkelijk te plaatsen was.

John

Service

Fantastisch service. Iets verkeerd besteld werd gebeld om dat te herstellen. Top!!

Wim Willemsen

Kantelbare kastroede

prima

Naam

Prima ervaring.

Competitieve prijs, zeer snelle levering.

F Passon

Super goede service. ook bij retour , klasse!

Keukens en Meer

Beoordeling kast-inrichting.nl

Hulpvaardig, accuraat en betrouwbaar

wnc

Beoordeling Kast-inrichting i.v.m. aanschaf messing roede met twee steunen

Uitstekende bereikbaarheid en hulp via telefoon. Website was niet helemaal duidelijk:
kleur steun voor messing roede had niet de kleur van messing en ik kon niet zien hoeveel de roede ging kosten na snijden op maat.

Tankink-Passon

Perfect en er snel

snelle levering

geef ik liever niet aan

Schoonmaakmiddelen bakjes

goede telefonische voorlichting en prima product. alleen de bezorging ging moeilijk, maar er werd op onze attendering kordaat gereageerd