1908 beoordelingen

1908 Reviews

Paul

Garderobelift

Prettig om zaken mee te doen, zeer ruime informatie beschikbaar, snelle afhandeling van de bestelling en een zeer goede tracking service

Kouwenberg

Ik ben vol lof over de telefonische hulp die ik vooraf aan de bestelling heb ontvangen. Ook voor de daarna vlotte afhandeling van de bestelling heb ik grote waardering.

Nihoul

100 Tevreden

marcel

snelle levering. jammer dat er een schroefje van een artikel ontbrak. (had er zelf nog ergens een). levering was sneller dan op de side vermeld stond (1 artikel niet op voorraad) en prima verpakt

Marius Brouwer

Toppertje

Na een belletje naar de klantenservice was alles duidelijk. Goed geholpen en snel mijn bestelling geplaatst. Was heel netjes verpakt bij aankomst. Alles naar wens!

Kris

Inbouwvuilnisbak besteld, snel en naar wens geleverd

Erg goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en goede snelle afhandeling.

Frank

Snel, simpel en goed

fokke kuiper van reasfeltallee 38 hardenberg

Vlotte afwerking van bestelling en een mooi afgewerkt product
en de begeleiding van order vind ik optimaal goed

MV

2 kledingliften aangeschaft. Vriendelijke medewerkster en goed informatie aan de telefoon. Vlotte levering en de kledinglift bevalt goed. Wel zit er een fout in het product: er worden te weinig... 2 kledingliften aangeschaft. Vriendelijke medewerkster en goed informatie aan de telefoon. Vlotte levering en de kledinglift bevalt goed. Wel zit er een fout in het product: er worden te weinig schroefjes bij geleverd.

eer

Goede persoonlijke service, maar levering duurt naar mijn mening net iets te lang