1908 beoordelingen

Cor

Komt afspraken na

Denkt met de kant mee

Henri

Perfect geen op of aanmerkingen

Wielaard

Een paar puntjes: vandaag geleverd, morgen besteld staat er op de site, maar dat is in een aantal gevallen heel anders en de wachttijd bedraagt dan bijvoorbeeld 6 weken. Op zich niet erg, maar daar... Een paar puntjes: vandaag geleverd, morgen besteld staat er op de site, maar dat is in een aantal gevallen heel anders en de wachttijd bedraagt dan bijvoorbeeld 6 weken. Op zich niet erg, maar daar mag men wel wat duidelijker over zijn.
Tweede punt: ondanks belofte geen track and trace. Gelukkig was ik thuis!
puntje drie: geen beschrijving gevonden. Op zich was de montage wel te doen, maar het was wel een beetje gokken waar welke schroeven in moesten en hoeveel.
IK beveel daarom wel aan, maar met een kanttekening!

Website qua productkeuze wel duidelijk, ook op zaterdag wordt de telefoon beantwoord.

tk

Vlotte retour van niet passend product

vlotte retour van niet passend product

Saskia van Kampen

Prima!

Duidelijke communicatie

Gijs

Top

Kleine bestelling, snel geleverd, prima product!

Mark

Twee draadmand binnenlade gekocht voor in mijn keuken.

Snel, goede kwaliteit, eenvoudige montage

Petra

Top bedrijf

Snelle levering, mooi product

Ter woerds

De ervaring was goed echter stuur niet van deze verzoeken om mijn ervaring toe te lichten. Dit vind ik zeer vervelend. Ik hou niet van dat gezeur. Kopen is kopen maar geen gedram na die tijd!

Besteld product afleveren

JH Van Selm

Via de website een bestelling gedaan. Ik werd gebeld met de vraag of ik mij realiseerde dat ik één onderdeel in zwart en de andere in metaalkleur had besteld. Wat was niet de bedoeling. Kon... Via de website een bestelling gedaan. Ik werd gebeld met de vraag of ik mij realiseerde dat ik één onderdeel in zwart en de andere in metaalkleur had besteld. Wat was niet de bedoeling. Kon gelukkig gecorrigeerd worden.

Alert, kijken of bestelling discrepantie heeft. Verder per mail op de hoogte gehouden over het verloop van de levering.