1908 beoordelingen

Simone Buur

Snelle reactie

Janssens&Co

Inrichting van keukenlades

Vlotte levering, dienst na verkoop. Heel vriendelijk!

Aykin cakaloz

Product is beschadigd aangekomen (in het midden gebogen). Ik nam foto. e-mail verzonden. Al een week geen antwoord gezien. Ik moest een hamer gebruiken om het te repareren. we waren van plan om... Product is beschadigd aangekomen (in het midden gebogen). Ik nam foto. e-mail verzonden. Al een week geen antwoord gezien. Ik moest een hamer gebruiken om het te repareren. we waren van plan om meer kasten van dit bedrijf te kopen. het is goed dat we hebben besloten een ander bedrijf te kiezen

Dit bedrijf had het product dat ik zocht.

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Cakaloz,
Beste heer Cakaloz,
Wij hebben uw bericht afgelopen vrijdag aan het einde van de dag ontvangen, dit is helaas terecht gekomen in de mailbox van een collega die met geboorteverlof is waardoor er te laat op uw bericht gereageerd is, onze excuses daarvoor!
Op de foto's die u gestuurd heeft is eventuele schade aan het product niet goed te beoordelen. Wij hadden het product dus sowieso retour willen ontvangen, zodat e.e.a. goed beoordeeld kon worden en indien nodig een nieuw product aan u geleverd kon worden.
Aangezien u inmiddels met een hamer aan de slag bent gegaan, is dit helaas niet meer mogelijk.
Verkoopteam Kast-inrichting.nl

FG

Positief

Correcte afhandeling van de bestelling

Piet Schneijdenberg

Simpel zoeken op de duidelijke website
Snelle afhandeling en ruim assortiment

Duidelijke leverings beschrijving.

Timmer

Ik mis de status van de geschatte levertijd

Geeft duidelijk aan dat de order ontvangen is

Ab

Positief

Duidelijk

Sandra M

Prima! snelle levering, voldoet aan verwachting

juiste informatie, snelle levering

Leo Muerders

Uitstekend

Zeer goede en duidelijke webshop

Maarten

Erg positief, zeer professioneel, goede kwaliteit

uitstekende klantenservice, geduldig en kundig. Goed en snel bereikbaar, snelle levering van het product en kwaliteit naar verwachting. Top!