1908 beoordelingen

1908 Reviews

J. Van den berg

Snelle en correcte levering. Nette afhandeling

Duidelijke website

Pim

Snelle levering en uitstekende informatie

Uitstekende informatie aan de klant: mijn bestelling kon in een verpakking die in de brievenbus paste. Dat werd al van te voren aangegeven. Handig, want dan hoef je niet thuis te zijn.

Van daele Serina

Uitstekend!

Heel snel geleverd

Ed

Duidelijke website,makkelijke keuze maken,bestellen.

Snelle levering, komen afspraken na

Ed Venekamp

Prima bedrijf! Snel en eenvoudig bestelproces en het product werd snel en goed verpakt geleverd!

makkelijke en snelle levering!

Sophie

Zeer correct en snel

snelle levering

Henzen

We hebben 2 orders gestuurd naar kast-inrichting.nl de eerste is vrij snel geleverd maar de 2de order laat nog steeds op zich wachten we hebben al een keer gemaild waar de spullen blijven , ze zijn... We hebben 2 orders gestuurd naar kast-inrichting.nl de eerste is vrij snel geleverd maar de 2de order laat nog steeds op zich wachten we hebben al een keer gemaild waar de spullen blijven , ze zijn op 28 -06 besteld dus mag je toch wel verwachten dat ze op 12 - 07 geleverd zijn

Moeilijk aan te geven

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer /mevrouw Henzen,
Beste heer /mevrouw Henzen,
Jammer dat u ervoor kiest een slechte review te schrijven i.p.v. contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. Helaas hebben we in onze branche momenteel te maken met gebrek aan grondstoffen en als gevolg daarvan vertraagde leveringen!
Ik zie overigens dat uw bestelling vandaag verzonden wordt, verwachting is dus dat deze morgen bij u geleverd zal worden.
Verkoopteam Kast-inrichting

M. Voolstra

Goed en duidelijk, snel bezorgd.

goed materiaal, precies wat ik zocht

Johan

Slecht, geleverde kastroede is te kort, ik had nochtans exact maat tussen de wanden opgegeven.

Snel geleverd

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste Johan,
Jammer dat u heeft besloten een slechte review te schrijven i.p.v contact met ons op te nemen.
Beste Johan,
U heeft bij ons een roede besteld met een maximale lengte van 1990 mm, vervolgens heeft u aangegeven dat uw afmeting tussen de wanden 2004 mm is, wat eigenlijk dus te groot is voor de door u bestelde roede.
U geeft daarnaast aan dat we rekening moeten houden met aftrek voor de bestelde roedehouders, in dit geval 10 mm. De roede is dus geleverd op 1994 mm, exact zoals door u gevraagd.
Mocht u verdere vragen hebben dan horen we het graag van u.
Verkoopteam Kast-inrichting.nl

B.U.B.S.

Correcte benadering en afwerking van een probleem dat ik over het hoofd had gezien bij bestelling.

Correcte afwikkeling van een bestelling.