1908 beoordelingen

1908 Reviews

De PianoWorkshop

Artikelen voor kast op maat besteld. Veel keuze op de website.

Goede kwaliteit van de producten, goede service en levering volgens afspraak.

Smet

Bestellen gaat makkelijk

Provincie Antwerpen

Van der Speeten Maurice

Positief

Correcte levering - snelle afhandeling van de bestelling

Claes wilfried

Alles ging vlot

Communicatie

Beste Claes Wilfried,
Uw order is inderdaad direct na bestelling verpakt en verzonden.
Wat is dan de reden dat u een slechte beoordeling geeft? (2 van 10)
Wij horen het graag van...
Beste Claes Wilfried,
Uw order is inderdaad direct na bestelling verpakt en verzonden.
Wat is dan de reden dat u een slechte beoordeling geeft? (2 van 10)
Wij horen het graag van u.
Verkoopteam Kast-inrichting.nl

roosen

Kocht kledinglift voor kast

Beste heer Roosen,
Jammer dat u ervoor heeft gekozen eerst een slechte review te schrijven, en vervolgens pas een e-mail aan ons te sturen.
U heeft op 5 november 's avonds de bestelling bij...
Beste heer Roosen,
U heeft op 5 november 's avonds de bestelling bij ons geplaatst, deze is op 6 november direct door ons verwerkt en verzonden. Helaas heeft de zending vertraging opgelopen bij de transporteur, waardoor de levering langer was dan normaal.
De montagehandleiding van de door u bestelde garderobelift staat op de verpakking van de lift. Voor het plaatsen hiervan is het overigens echt niet nodig een techneut te zijn. De lift is op verschillende manieren te plaatsen, waardoor het gebruik van een standaard sjabloon in dit geval geen goede optie is.
Verkoopteam Kast-inrichting.nl

M van der Post

Heel goed

Persoonlijke contact, bellen naar de klant als er vraag was

wim Jansen Oud Turnhout. BE

Goede voorlichting van producten

snelle en correcte levering

Farjon

Goede telefonische bereikbaarheid. Had per ongeluk 2 losse bestellingen gedaan op hetzelfde adres. Heb 2x bezorgkosten betaald. Moet nog 1keer terugkrijgen. Is toegezegd, heb het bedrag nog niet... Goede telefonische bereikbaarheid. Had per ongeluk 2 losse bestellingen gedaan op hetzelfde adres. Heb 2x bezorgkosten betaald. Moet nog 1keer terugkrijgen. Is toegezegd, heb het bedrag nog niet ontvangen

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
De restitutie van de verzendkosten is zoals afgesproken op 12 november al voor u geregeld, zou inmiddels dus al op de rekening waarmee de order betaald is, moeten zijn ontvangen.
Kast-inrichting.nl

Margriet Satijn