1908 beoordelingen

1908 Reviews

D.Reyntje

Bestelling is vlot geleverd

Levering : snel en in orde.

Annick VD

Kwaliteitsproducten.

Snel en efficiënte levering.

Rumping

Snelle service, goed product, goed verpakt

goed product en snelle levering, scherpere prijs in dit geval dan bij concurrent

Peggy

Super

Snel...efficiënt....kwaliteit

Beku

Bestelde artikel bleek ondanks de informatie op de site niet aanwezig

Snelle reactie Alternatief artikel werd telefonisch aangeboden en binnen de gestelde termijn geleverd prijs kwaliteit is zeer oké

Dennis

Super

Snel, Correct & Super aftersales

Peter

Duidelijk en komen na wat er op de site staat

Beschrijving van het product

Emmy

Snelle levering, maar...
Snelle levering, maar...
Onduidelijke beschrijving, we komen er niet uit. Ook zijn er geen schroeven bij de geleiders geleverd. Staat ook niet op de lijst met onderdelen. Dat is wel een minpunt, je verwacht deze er wel bijgeleverd te krijgen.

De snelle levering.

Geleverd volgens afspraak

Hoekstra

Meerkosten voor op maat maken is oké maar ik had wel afwerking daarvan verwacht. Gevolg nu: beschadigde vingers

Website duidelijk

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste mevrouw Hoekstra,
Bedankt voor uw bericht.
Beste mevrouw Hoekstra,
Bedankt voor uw bericht.
De afspraak bij het op maat maken van roedes is inderdaad dat deze netjes worden afgewerkt. Blijkbaar is daar bij de verwerking van uw order iets over het hoofd gezien, onze excuses daarvoor.
Wij zullen de verantwoordelijke medewerkers hierover nogmaals nadrukkelijk informeren.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl