1908 beoordelingen

Super

Snel en netjes

Eric

Snelle perfecte afhandeling

Het is de tweede keer dat ik een kledingroede bestelde. De materialen zijn heel mooi en goed verpakt. Er was echter voor de tweede keer schade op de zwarte coating (krassen). De eerste bestelling... Het is de tweede keer dat ik een kledingroede bestelde. De materialen zijn heel mooi en goed verpakt. Er was echter voor de tweede keer schade op de zwarte coating (krassen). De eerste bestelling heb ik daar een tegemoetkoming voor gekregen. Nu zijn de krassen minder opvallend, maar eigenlijk zou dit niet mogen.

De klantenservice na mijn eerdere bestelling was goed. Ik werd geholpen na het probleem van het beschadigde product dmv een financiële tegemoetkoming.

Goede communicatie

Johan

Goede ervaring, relatief overzichtelijke website en prima levering.

Groot aanbod van kostroedes.

Thuy danny

Verkeerd onderdeel geleverd van bestelling

snelheid van levering

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Thuy,
Zonder ons antwoord af te wachten heeft u aangenomen dat u een verkeerd onderdeel heeft ontvangen, en dat is jammer.
Zoals via e-mail al aan u doorgegeven heeft u wel...
Beste heer Thuy,
Zoals via e-mail al aan u doorgegeven heeft u wel degelijk het juiste onderdeel ontvangen.
De linker en rechter geleider van de door u bestelde uittrekmand, zijn inderdaad niet identiek, maar zoals uitgelegd via e-mail hoort dat zo te zijn.
Kast-inrichting
Nicole Verhoeve-Bark

Vlotte afhandeling van de bestelling maar levering door B post in niet ok. Op het ogenblik dat er zeker iemand aanwezig is wordt er toch niet aangebeld bij levering maar het pakket wordt gewoon over... Vlotte afhandeling van de bestelling maar levering door B post in niet ok. Op het ogenblik dat er zeker iemand aanwezig is wordt er toch niet aangebeld bij levering maar het pakket wordt gewoon over de poort gedropt. Gelukkig is er geen beschadiging aan de inhoud van het pakket.

Goede info vanaf de bestelling tot de levering.

Fast Montage

Prima levering, alles compleet

Snel en accuraat

B. van Mourik

Zeer goed

Klant vriendelijk

Johan

Prima!

vlotte levering en goede communicatie