1908 beoordelingen

1908 Reviews

BOR

Product gevonden op internet en vervolgens besteld. Volgende dag al geleverd

Henk Beugelink

Snelle levering goed product

vlotte levering

Erna Veraert

Super snelle levering!!
Alles was correct.

Simal

Erg snelle service en de bestelling was helemaal in orde.

Cornelis

Over het algemeen wel goed.

hansdal

Levering is niet erg snel, werd beloofd dat het de volgende dag geleverd zou worden en het werden een paar dagen later dan de volgende dag.
Bovendien zou een stang gezaagd worden en dat is...
Bovendien zou een stang gezaagd worden en dat is helemaal niet gedaan!

Levering was wel netjes verpakt en de producten waren ook prima in orde

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Dalebout,
Beste heer Dalebout,
U heeft uw bestelling op zondagavond 29 september geplaatst, deze is op maandag in behandeling genomen, en is vanwege maatwerk inderdaad pas een dag later dan gepland, dus 2 oktober aan u verzonden. De zending is vervolgens de volgende dag (3 oktober) in uitlevering gegaan door DHL, en heeft vervolgens status 'bezorging verhinderd' gekregen, vandaar dat deze de volgende dag (4 oktober) bij u is aangeboden en afgeleverd. Wij doen ons best alle bestelling op tijd bij de klant te krijgen, maar zijn uiteraard ook afhankelijk van de verwerking bij de transporteur.
Kunt u laten weten welke lengte de roede heeft? Op uw order is namelijk heel duidelijk door ons aangegeven welke lengte deze moest hebben.
Overigens was het handig geweest ons hierover via mail te informeren, zodat we e.e.a. voor u hadden kunnen oplossen, i.p.v. via een review!
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Brouw

Online bestelling.

Goede snelle levering

Winter

Super geholpen, erg overzichtelijke website

goede complet website

Valére Gysens

Prima, kan niet beter.

Perfect afgehandeld, en snel geleverd. Hetgeen wij besteld hebben was van zeer goede kwaliteit

Willy Brenker

Onze dubbele handdoekrek was na 15 jaar afgebroken. Kwamen terecht bij Kast-inrichting.nl via Google. Zelfde rek gevonden tegen een mooie prijs. Na 2 dagen al in huis.

Goede kwaliteit tegen een spotprijs.