1908 beoordelingen

1908 Reviews

Adviesbureau Dorsthorst

Snel en goed geleverd, product voldoet geheel aan de verwachtingen

Elly Schepers-Popken

Dit was onze eerste bestelling bij uw bedrijf en onze ervaring is is dan ook positief.

Met name de communicatie en afwikkeling van onze bestelling was goed te noemen.

Tienhoven

Prettig en snel geregeld.

Kennis van zaken.

Lucien De Smet

Correcte en snelle levering, top

Correcte en snelle levering

Stefan

Online bestelling gedaan, die werd de volgende dag al geleverd.

Snelle levering met DHL. Je kan zelf bezorgmoment kiezen.

Marc Vervaet

Zeer vlotte afhandeling van bestelling.

Joke

Super!!
Mooi stevig materiaal.
Snel geleverd.

Duidelijke website, vlotte aankoop

Ger Hard

Prima.

Nette prijs en snelle levering. Product was ook van zeer goede kwalteit

Mark

In het besteltraject heb ik een redelijke ervaring gehad met kast-inrichting.nl. In het traject na de aankoop is mijn ervaring helaas slecht en voel ik me niet gerespecteerd als klant.
Bij...
Bij het online besteltraject wordt geen leverdatum opgegeven wat lastig is in verband met de gestelde retourtijd van 14 dagen. De verzenddatum (8 mei) is wel snel per e-mail medegedeeld na bestelling. Uiteindelijke levering heeft plaatsgevonden op 9 mei. Aangezien het onderdeel voor familie was die ver weg woont kon ik daar pas op 31 mei naar toe waar bleek dat het onderdeel vanwege de bestaande keukenconstructie niet op een redelijke manier te vervangen was.
Omdat de retourtermijn van 14 dagen verstreken was, heb ik een vriendelijk beroep op coulance gedaan. Deze is geweigerd met de argumentatie dat kast-inrichting.nl de termijn van 14 dagen aanhoudt, onder andere omdat de kans bestaat dat artikelen dan reeds gemonteerd/ingebouwd zijn geweest.
Ik heb kast-inrichting.nl laten weten dit een vreemde reactie te vinden, want ook binnen 14 dagen kunnen apparaten gemonteerd en geprobeerd zijn. Daarop werd het aanbod gedaan dat ik het apparaat mocht retourneren, maar dan minder dan de helft terugkreeg van de aankoopprijs. Daarbij werd ook gesteld dat zij eenzijdig zouden bepalen of dit bedrag wel of niet uitbetaald zou worden.
Uit de mailwisseling blijkt dat een bepaalde medewerker van kast-inrichting.nl mails niet goed leest en daardoor aannames maakt die onjuist zijn waardoor ik mij onheus bejegend voel en hun gestelde streven naar perfectionering van de dienstverlening niet herken.

marijke bultje

Ik ben eerst naar showroom geweest
heel goed geholpen
later via internet besteld
snelle levering

prima voorlichting en goed meedenken