1908 beoordelingen

1908 Reviews

Oostindien

Voor het eerst iets besteld bij kast-inrichting en blij verrast met deze eerste ervaring.

Werd gebeld dat een artikel niet voorradig was.
Wel in een andere kleur, of ik deze misschien wilde ontvangen of wat langer wachten op de bestelde kleur.

Veenhuis

Heel goed !Snelle levering!

Zie boven!

Frank Frenken

We zijn erg tevreden over dit bedrijf. De levering was erg snel.

De levering was erg snel.

C

Slecht slecht slecht
niets geleverd en geld niet terug gekregen

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer van Acker,
Beste heer van Acker,
Helaas vergeet u het belangrijkste detail van uw bestelling te vermelden, namelijk dat u zelf het verkeerde adres heeft opgegeven, waardoor het pakket, dat wel degelijk direct door ons geleverd is, nooit is aangekomen, en zelfs is zoekgeraakt. Het pakket is helaas ook niet bij ons retour gekomen. Daarvan hebben we u overigens op de hoogte gesteld. De 2e bestelling ie u gedaan heeft is wel naar het juiste adres verzonden en deze is dan ook goed aangekomen.
Op de mail ter afronding van de zoekgeraakte bestelling hebben wij helaas nog geen antwoord van u ontvangen.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Lin

Schroefjes besteld die ik nergens kon kopen, blij met t geleverde!

W. Hagen

Ben pas klant. Te kort voor ervaring te delen.

Snelle levering.

Hans Janssen

Overzichtelijke producten en snelle levering

correct

Martine

Frans Greiner

Totaal geen klachten, perfecte service.

Snelle levering, product vouwbare strijkplank ideaal voor flatbewoner.

AcmKaptein@hotmail.com

De site is duidelijk, het bestellen gaf ook geen problemen,en de af levering was ook correct.
Ik vond de doos wel erg royaal ten opzichte van het artikel ( uitschuifbare riem hanger) en dat is uit eindelijk niet goed voor het milieu !!! Allemaal lose ruimte!

Wat ik al aan gaf, goede duidelijke site, komt betrouwbaar over.