1908 beoordelingen

1908 Reviews

Tolboom

Heb het als goed ervaren.

Was goed en netjes ingepakt.

Flekken

Stevige en goede kwaliteit

W.Maes

Gemakkelijk contact en heel vlotte afwerking van de bestelde goederen.

Zeer vlotte en snelle bediening

Marijn zielman

Snelle open communicatie. Product was niet gelijk leverbaar, maar door goede communicatie heb ik alsnog snel gekregen wat ik besteld heb.

Snelle , open communicatie

V Wegberg

Duidelijke informatie

Hans

Snel in reageren op mail

Snelle levering. Maar product voldoet niet aan wat hij hoord te doen. Retour sturen is mogelijk alleen draai ik zelf voor de retour kosten op, terwijl het product niet doet waarvoor het aangeboden... Snelle levering. Maar product voldoet niet aan wat hij hoord te doen. Retour sturen is mogelijk alleen draai ik zelf voor de retour kosten op, terwijl het product niet doet waarvoor het aangeboden wordt

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Voortman,
Jammer dat u er voor heeft gekozen een slechte review te plaatsen, na alle mailwisseling die we hebben gehad.
Onderstaand nogmaals mijn laatste mail:
Op iedere RVS...
Beste heer Voortman,
Onderstaand nogmaals mijn laatste mail:
Op iedere RVS spoelbak zou de houder gewoon goed moeten werken, een stenen bak is bijvoorbeeld wel lastig omdat deze inderdaad veel dikker is.
Het is dus vreemd dat het bij u niet goed werkt, van afstand is dat door ons echter slecht te beoordelen.
Uiteraard is het mogelijk de vaatdoekhouder te retourneren, onderstaand de links naar de retourprocedure en het retourformulier:
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Zodra de retourzending in goede orde bij ons binnen is wordt het complete factuurbedrag inclusief de oorspronkelijk betaalde
verzendkosten aan u teruggestort.
Dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn, staat duidelijk vermeld op de website bij de informatie over de retourprocedure.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Paul

Snelle levering, gevonden wat ik al lang zocht

Snelheid

Miranda Huijsmans

Bestelling is keurig netjes volgens de afspraak geleverd. Levering was op de van te voren aangegeven datum.

Mariët Ebus

Prima.

Heel snelle levering en goede communicatie hierover.

Mariët Ebus

Prima!

Heel snelle levering en goede communicatie herover.