1908 beoordelingen

1908 Reviews

Weeda

Mooie artkelen, makkelijk te vinden via Google en prettige mensen aan de telefoon

Zie boven

Elvira Poiters

Zeer handige producten die je moeilijk elders kan vinden. Goede kwaliteit en snelle levering. De verzendkosten waren helaas wel duurder dan de aankoop.

Voorhorst

De levering is goed en snel. Echte bij de montage een probleem. De kledinglift had maar 4 stiften. Een kast van 90cm breed heeft twee deuren. Ik moest 4 stiften kopen IM de kledinglift te kunnen... De levering is goed en snel. Echte bij de montage een probleem. De kledinglift had maar 4 stiften. Een kast van 90cm breed heeft twee deuren. Ik moest 4 stiften kopen IM de kledinglift te kunnen montern

Goede service,overzichtelijke website en snelle levering.

Sylvia

Broenie

Prima producten, prima service, maar onoverzichtelijke website. jammer want maakt zoeken lastig, terwijl ik nergens anders vergelijkbaar product kon vinden.

Goede communicatie en unieke producten

Tenh

Super

We werden opgebeld omdat wij 2 verschillende materialen van buizen hadden besteld. Ze hebben dit voor ons veranderd het was onze fout. Zeer attent van hen super.

bert

Zeer positief

correct verloop van bestelling tot levering

Coevert

Snel geleverd, alles aanwezig.

Tenh

Super