De uitleg die wij kregen over koudschuim komt niet overeeen met de werkrlijkheid

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Vervelend om te horen dat de uitleg van de zitvulling volgens u niet overeenkomt met de werkelijkheid. Op de website van ProfijtMeubel kunt u ook de uitleg over de zitvulling vinden, als tekst, maar ook in een duidelijk filmpje. Zie hiervoor https://www.profijtmeubel.nl/eigenschappen-hr-koudschuim.
Daarnaast zijn wij zeer benieuwd naar uw ervaring met de vulling en wij zouden graag telefonisch contact met u hebben om dit te bespreken. Wij hebben u tot op heden nog niet telefonisch kunnen bereiken. Zou u contact met ons op willen nemen op telefoonnummer; 050 – 318 28 14? Dan kunnen wij u persoonlijk informeren over de eigenschappen van de gekozen vulling.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

Tamara

De mensen in het bedrijf zijn behulpzaam en vriendelijk daar geef ik een 10 voor
De meubels zoals ze geleverd zijn ben ik niet zo tevreden over, er misten zo'n 5 schroeven die we nodig hadden, sommige gaten waren niet goed voor geboord, 1 plank van de wandkast was te lang en moesten wij zelf nog een stukje van af halen.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Tamara,
Geachte mevrouw Tamara,
Vervelend om te horen dat u problemen heeft gehad met het monteren van de kasten en de tafel. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Uw melding hebben wij reeds besproken met de leverancier, zoals wij vorige week ook met u telefonisch reeds hebben besproken. Bedankt voor de feedback en fijn dat u de problemen zelf heeft kunnen oplossen.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

Arjen

Top geholpen zowel in de winkel als de bezorgers.

Nette showroom en klantvriendelijk

Ik vond het al met al een prettig contact wat ik gehad heb.
Ik vond het al met al een prettig contact wat ik gehad heb.
Maar wat ik minder leuk vond is dat ik na een tweede keer kwam en besloten had om de bank te kopen, dat toen pas verteld werd dat de stof van de bank kon gaan plooien. Ik had dit bedrijf een tien gegeven als mij dat direct verteld was, bij de eerste bezichtiging. Ik had twee maal dezelfde verkoper!

Zie boven

klant vriendelijkheid

We waren op zoek naar een bank en een stoel, we zijn zeer fijn geholpen door een dmedewerkster..

Nee, want het is erg goed..

De keuze mogelijkheden, erg sterk punt.

Prima bedrijf, goede prijs/kwaliteitverhouding

nienhuis a.p.

Goed en overzichtelijk

ruim en schoon en goeie informatie , goeie uitleg.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

nee

prettige bediening