nvt

nvt

H.Torrenga

Geen bijzonderheden.

Geen commentaar maar een kop koffie hadden ze ons wel aan mogen bieden, en dat is niet gebeurt.

verder zijn wij met onze stoelen prima tevreden.

Goede servies en vriendelijke mensen

Hele leuke en behulpzame werknemers !

Zeer goede ervaring. Alles netjes afgehandeld

Service in de winkel en bij afhalen

A.J.G van Haaren

Wij hebben onlangs een compleet nieuw interieur bij u gekocht en door u laten leveren. Wij zijn op een hele prettige manier te woord gestaan door een medewerker van Profijt in Groningen. Wij zijn... Wij hebben onlangs een compleet nieuw interieur bij u gekocht en door u laten leveren. Wij zijn op een hele prettige manier te woord gestaan door een medewerker van Profijt in Groningen. Wij zijn met hem door de winkel gegaan en hebben alles kunnen vinden om onze nieuwe woning compleet in te richten. Peter Schaap dat was de medewerker, is een hele vriendelijke man die dan ook geknipt is voor zijn vak en wanneer wij nu ook weer in de winkel komen doen wij graag zaken met hem.

Ik zou zo geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Vriendelijke bediening. Nette en overzichtelijke winkel. Goede Prijs/kwaliteitsverhouding in vergelijking met andere winkels. Producten werden keurig afgeleverd en netjes door de chauffeurs in... Vriendelijke bediening. Nette en overzichtelijke winkel. Goede Prijs/kwaliteitsverhouding in vergelijking met andere winkels. Producten werden keurig afgeleverd en netjes door de chauffeurs in elkaar gezet.

Shirley

Uitstekend! Goede service. De verkoper nam de tijd en dat was heel fijn. Hij benoemde de vele mogelijkheden zonder ernaar te moeten vragen. En hij gaf ons de tijd en ruimte voor de voor ons... Uitstekend! Goede service. De verkoper nam de tijd en dat was heel fijn. Hij benoemde de vele mogelijkheden zonder ernaar te moeten vragen. En hij gaf ons de tijd en ruimte voor de voor ons belangrijke beslissing. Immers, je koopt maar 1 x in de circa 10 a 15 jaar een nieuwe bank. :-) Eerder dan gepland stonden onze banken klaar om opgehaald te worden. Een aangename verrassing.

Tip: communiceer in je e-mail mbt dit feedback formulier NIET met: "Een 8 voelt voor ons als een onvoldoende. Als u onze service als uitstekend heeft ervaren, dan waarderen wij het zeer als u ons... Tip: communiceer in je e-mail mbt dit feedback formulier NIET met: "Een 8 voelt voor ons als een onvoldoende. Als u onze service als uitstekend heeft ervaren, dan waarderen wij het zeer als u ons hiermee wilt belonen met het cijfer 10." Deze tekst komt namelijk heel suf over. Daarnaast komt het ook niet professioneel over. Op deze manier heeft de NPS-score absoluut geen toegevoegde waarde. Sterker nog: het doet af aan de sterke merkuitstraling wat Profijt Meubel reeds is.
Tip 2: verleg de focus op social media Instagram (relevante content = beleving) en op Google Reviews.

Ja, de meubels zijn van kwaliteit. De winkel straalt rust uit. Mooie ingerichte hoekjes. Goed ervaren personeel. Koffie apparaat was helaas defect. ;-)

Sleegte ervaring

het brengen van de meubels is veel te duur
en als het thuis staat .moet je zelf reden en in al kaar zetten.
en het karton zelf afvoeren

nee

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen. Daarvoor kunt u gratis een uur gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunnen wij de meubelen bij u thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.

Het spijt ons dat deze keuzes mogelijk niet (voldoende) duidelijk met u zijn besproken. Op de getekende verkooporder staat dat u gekozen hebt voor het zelf uitpakken en zelf monteren. Nogmaals onze excuses als dit niet voldoende met u is gecommuniceerd. Wij nemen uw reactie mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

Bij kijken in de winkel, was er een oudere man onvriendelijk. Hij wou duidelijk snel naar huis. Het was 20 min voor sluitingstijd.

Bij onze daadwerkelijke aankoop geholpen door een...

Bij onze daadwerkelijke aankoop geholpen door een jongeman, die plezier had in zijn werk en ons op een nette klantvriendelijke manier heeft geholpen!

Nooit aan de klant tonen dat je geen zin in de klant hebt.

Levertijd prima, ruime keus!