Zeer goed.

slecht toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Kundige en behulpzame medewerkers.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze winkel is inderdaad niet compleet geschikt voor rolstoel gebruikers en/of minder validen, met name wegens het ontbreken van een lift naar onze eerste verdieping. Wij zijn reeds met de eigenaar van het pand in gesprek voor een oplossing.
J.P. Schaap

Gerda holthui

Altijd vriendelijk personeel die de tijd nemen om je te woord te staan.
Afhaalservice is ook top geregeld!!
Ik mag graag bij profijtmeubel komen!!!

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!!

Astrid

Goed geholpen goed advies en goede uitleg bij verzekering

Levertijd 12 weken vind ik heel lang

Super klantvriendelijk

Het is wel aan te raden om meubels te kopen bij Profijt.
Maar ben niet helemaal te vreden over de levertijd dat duurt ongeveer een werk of 6.
De manier van bezorgen, ik bedoel daar mee...
Het is wel aan te raden om meubels te kopen bij Profijt.
De manier van bezorgen, ik bedoel daar mee de planning kan beter.

De levertijd kan .
Als een klant een meubel besteld is het handiger om het in voorraad te hebben, vooral als het om meubels gaat dat erg in trek is bij klanten.

De medewerker is wel deskundig over kennis over de meubels die ze te bieden hebben.

Geachte heer/mevrouw,

Bij ProfijtMeubel zijn veel artikelen uit voorraad leverbaar. Helaas zijn niet alle uitvoeringen van een voorraad artikel uit voorraad leverbaar wegens de grote verscheidenheid aan mogelijkheden qua configuratie. Hierbij is de denken aan de verschillende varianten qua stof, stofkleur, contraststiksel in verschillende kleuren, andere bies, andere kap, vlindernaad, wielen/poten, handgrepen, zitcomfort etc. Het kan ook zijn dat er wel voorraad was, maar door de grote vraag deze voorraad al reeds verkocht was.

J.P. Schaap

Roy Creutzburg

Vriendelijk en goede service, snelle levering

Lage prijzen, behulpzaam personeel

Anoniemboevie

Het was de eerste keer dat we bij profijt meubel. Meubels hebben gekocht ,maar zeker niet de laatste keer.

Geen verbeterpunten

Geen sterkte punten

Voelde ons op ons gemak en hadden snel besloten wat wij wilde kopen

De levertijd mag best wat sneller

Zeer vriendelijk personeel en deskundig

Zie hieronder

Bij afleveren iets meer tijd nemen voor uitleg over installatie. Als we niets hadden gevraagd hadden de heren de spullen binnengezet en waren vertrokken. Aardige mannen, overigens, daar was niets... Bij afleveren iets meer tijd nemen voor uitleg over installatie. Als we niets hadden gevraagd hadden de heren de spullen binnengezet en waren vertrokken. Aardige mannen, overigens, daar was niets mis mee.
Hebben jullie een betaalde 'installatiedienst'? Zo ja, ik wist het niet, aanbieden bij aankoop?
Adverteren met 'uit voorraad leverbaar' en dan tot de conclusie komen dat dat alleen geldt voor dat ene model in die kleur...enz. waarna je toch maanden moet wachten.

Prijs-kwaliteit verhouding is altijd goed.

Geachte heer/mevrouw,
Bij ProfijtMeubel zijn veel artikelen uit voorraad leverbaar. Helaas zijn niet alle uitvoeringen van een voorraad artikel uit voorraad leverbaar wegens de grote verscheidenheid aan mogelijkheden qua configuratie. Hierbij is de denken aan de verschillende varianten qua stof, stofkleur, contraststiksel in verschillende kleuren, andere bies, wielen/poten, handgrepen, zitcomfort etc.
Wij bieden inderdaad een extra uitpakservice waarbij wij ook de wielen, poten, handgrepen e.d. plaatsen. Conform uw verkooporder was er bij de verkoop een zelf uitpakservice besproken.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd en/of besproken.
J. Veenstra
(verkoopleider)

Goed en deskundig met mooie spullen

x

Goed advies gekregen van de verkoper in een prettige sfeer en laat ons ook even alleen zodat we er ook even overleggen kunnen en helpt ons daarna weer goed met de uiteindelijke keuze.