Deskundig advies goed geholpen.

Hannie Smelt

We zijn erg tevreden met de gang van zaken bij U Bedrijf.
Heel klantvriendelijk !!!
En blij met onze aankoop .
Dikke pluim !😊

Nee

Vriendelijk personeel !

Edo Heeren

Nou je kon rustig naar de meubelen kijken geen opdringerig verkopers en voor advies kon je bij hun terecht

Nou door dat wij meer meubels hadden gekocht moesten we toch wat lang wachten i.v.m administratieve zaken dan had een kop koffie of thee wel even gesmaakt het net even dat stukje service

Had een tafel gekocht en gelijk mee genomen maar er zaten fabrieks fouten in heb hem teruggebracht en kon gelijk een nieuwe meenemen omdat het op vooraad was dat was wel prettig

Hm Velleman

Dat was goed.

Heb ik niet

Weet ik niet

Renate van der Sluis

Bank gekocht

Bij het bezorgen, verpakkingsmateriaal mee terug nemen. Zo kan de klant ook zien of er beschadigingen zijn ontstaan bij vervoer.

Redelijk

Wat ik heb gemist is van te voren ingelicht worden dat je de meubels zelf in elkaar moet zetten

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt op afspraak gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.
Indien bovenstaande niet duidelijk (of niet) aan u is gecommuniceerd bieden wij u hier onze excuses voor. Dit nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Vriendelijk te woord gestaan.

Goede service vind ik het gratis bezorgen van meubelen. Logisch dat er kosten aan verbonden zijn maar verwerk die
gewoon in de verkoopprijs.
Het aanbieden van een kopje koffie had ik...
gewoon in de verkoopprijs.
Het aanbieden van een kopje koffie had ik wel op prijs gesteld.

Plezierige, geduldige verkoper.

Goede voorlichting in de winkel maar slechte service na levering

als er iets ontbreekt in de levering zeg dan niet tegen de klant dat ze het in de winkel kunnen komen ophalen maar stuur het zonder gedoe meteen toe.

x

Helaas een tafel met een vetvlek ontvangen

Zit een beschadiging op het product.:

Mooi assortiment

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Het spijt ons te horen dat er het tafelblad gebreken vertoont. Helaas hadden wij nog geen melding van ontvangen, voordat u deze review heeft geschreven. Zoals reeds aan u is doorgegeven hebben wij een nieuw tafelblad voor u besteld.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Bijna alle banken waar wij naar keken kun je zelf samenstellen. Echter staat er maar 1 opstelling in de winkel en zijn er vele opstellingen mogelijk. Zorg voor de beeldvorming dat je een programma... Bijna alle banken waar wij naar keken kun je zelf samenstellen. Echter staat er maar 1 opstelling in de winkel en zijn er vele opstellingen mogelijk. Zorg voor de beeldvorming dat je een programma hebt om te laten zien hoe het eruit komt te zien in de setting die wij voor ogen hebben. Net als de kleur. Er zijn honderd + mogelijkheden, en ik moet door middel van een lapje maar inbeelden hoe de gehele bank er dan uitziet in die kleur. Ik zeg digitaliseren die boel!

Bij het afhalen was de bank al ingepakt in de trailer. Dat was wel een prettig pluspunt!