Netjes en correct

hoewel de meters duur zijn zouden wij een iets ruimere opstelling prettig vinden

Vriendelijke mensen. Goed bereikbare locatie met meerdere zaken/ collega's/ concurenten waar je goed kunt vergelijken. Keuze is reuze, maar voor goede kwaliteit betaal je ook een prijs.

Silla

Ik ben heel slecht behandeld door profijt meubel. Heb een bank gekocht waar 1 poot van miste.. waardoor ik 3 dagen op de grond moest zitten!! Daarna kreeg ik pluizen op de bank en zag een pas... Ik ben heel slecht behandeld door profijt meubel. Heb een bank gekocht waar 1 poot van miste.. waardoor ik 3 dagen op de grond moest zitten!! Daarna kreeg ik pluizen op de bank en zag een pas gekochte bank er uit als een bank die ik al jaren heb (versleten) en heel pluizig. Terwijl de verkoper zei dat de bank niet zal pluizen en van goede kwaliteit is..NIET DUS!! Verkopers praatje weer natuurlijk. Heel jammer dit. En ze konden me niet verder helpen.

Als iemand niet tevreden is met de meubels van het bedrijf.. moeten jullie je uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de kopers alsnog tevreden zijn door hun te helpen met het probleem!!! Want... Als iemand niet tevreden is met de meubels van het bedrijf.. moeten jullie je uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de kopers alsnog tevreden zijn door hun te helpen met het probleem!!! Want dat doen jullie niet

Ze zijn heel laks

Geachte mevrouw Balenciaga,
Wij hebben uw bovenstaande servicemelding al eerder ontvangen en op grond van onze
beoordeling u onderstaande toelichting gestuurd.
De bekleding (stof)...
Geachte mevrouw Balenciaga,
beoordeling u onderstaande toelichting gestuurd.
De bekleding (stof) vertoont pluisjes en dat is een normaal verschijnsel wat ook wel pilling wordt genoemd. Pilling is het ontstaan van losse vezeltjes op de stof, die door draaiende bewegingen op de stof gaan vervilten of klitten. Het zijn eigenlijk overbodige uitstekende vezeltjes die gaan 'pillen'. De mate van pilling is afhankelijk van de binding,de vezellengte, de vezelsoort en de intensiteit van gebruik. Stoffen met wol
kunnen eerder gaan pillen dan andere stoffen. Deze zogenaamde pilling kan ook komen door wrijving van een kledingstuk en/of fleeceplaid. Te intensief stofzuigen en borstelen vergroot ook aanzienlijk de kans op pilling. Daarom adviseren wij uw zitmeubel te stofzuigen met een lage zuigkracht in combinatie met het borstel hulpstuk. Overigens wordt pilling in de loop van de tijd minder.
Met een pluizenkam of een textieltondeuse, kunt u het eventueel verhelpen. Een textieltondeuse heeft u van ons gratis gekregen.
Wij hopen met bovenstaande toelichting (meer) duidelijkheid te hebben gegeven over het pluizen dat gezien wordt als een normale eigenschap van de bekleding.
Uw melding sluiten wij hiermee af.
PROFIJTMEUBEL GRONINGEN B.V.
H.J. Kruit

Wij hebben nieuwe eetkamer stoelen gekocht in Groningen en afgehaald in Assen.
In Groningen zijn we prima geholpen, in Assen niet.

Bij het afhalen vd bestelling heb ik onnodig lang moeten wachten. Gezien de lading niet gelijk id auto paste moest ik 2 keer rijden waarna ik nogmaals onnodig lang heb moeten wachten. De tweede keer... Bij het afhalen vd bestelling heb ik onnodig lang moeten wachten. Gezien de lading niet gelijk id auto paste moest ik 2 keer rijden waarna ik nogmaals onnodig lang heb moeten wachten. De tweede keer heb ik zeker 15 tot 20 min moeten wachten zonder dat iemand vertelde waarom. Toen ik zelf de lading id auto had gesjouwd kwam de verkoper er aan en zei dat er ziekte was. Indien dit gelijk gezegd was, had ik er uiteraard begrip voor gehad.

In Groningen was de verkoper zeer bereidwillig om te helpen en mee te denken

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Via deze weg bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens het afhalen uit ons filiaal in Assen. Dit is niet de wijze die wij voor ogen hebben. Wij nemen uw opmerkingen mee in de besprekingen binnen het verkoopteam en met elkaar werken wij aan verbeteringen.
(verkoopleider)

Wij hebben een slechte ervaring!

Cursus hoe om te gaan met de oudere klant!

Geachte heer/mevrouw,
Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt op afspraak gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.
Indien bovenstaande niet duidelijk (of niet) aan u is gecommuniceerd bieden wij u hier onze excuses voor. Dit gaan wij meenemen in de besprekingen binnen ons verkoopteam.

Een bank gekocht

Men moet goed op de hoogte zijn welke kosten het met zich meebrengt wanneer er een bus geleend kan worden.
Eerst is het gratis, vervolgens moet je het eigen risico afkopen heb je krap een uur de tijd en moet je de brandstof zelf betalen en maar liefst een borg van 200 euro contant neerleggen terwijl je dus zgn.een eigen risico afkoopt.
Verschillende verkopers konden ons niet uitleggen hoe het precies zat en of het eigen risico nu wel of niet nodig was, want men heeft ook nog zelf een WA verzekering.

nee, helaas matig

Geachte heer/mevrouw,
Het huren van onze bus is voor zeker gratis, het enige wat u moet betalen is de brandstof. Het afkopen van het eigen risico is een optie, dit is niet verplicht en geheel aan u of u dit graag wilt of niet. De borg dient inderdaad contant betaald te worden, dit krijgt u na afloop gelijk terug. Dit heeft verder niets te maken met het eigen risico of een verzekering, maar enkel omdat u onze bus huurt en wij daar graag een borg voor in de plaats hebben. Wij bieden u onze excuses aan indien dit niet goed is uitgelegd aan u.

Miranda oudman

Ik vind het erg tegen vallen, omdat je zelf de poten onder de bank moet monteren. En dat we zelf de twee stoelen moeten in elkaar moet zetten. Ik vind dat jullie dat zelf moeten doen, dan geef je... Ik vind het erg tegen vallen, omdat je zelf de poten onder de bank moet monteren. En dat we zelf de twee stoelen moeten in elkaar moet zetten. Ik vind dat jullie dat zelf moeten doen, dan geef je goeie service.

Heb ik al ingevuld hier boven

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het als winkel erg spijtig te horen dat u dit zo ervaren heeft.

van den wijngaarden

nee ik vind dat wij zeer zorgvuldig en duidelijk geïnformeerd zijn alleen ik vind dat u te lange levertijd .

de heer peping heeft er op een nette manier ons geholpen
daar om wij de bankstel hebben gekocht . als u nog wil weten waar om mag u mij daar weer over berichten

S.G.Spanjaard

Tot nu toe goed