Anjo Mekel

Erg prettig, veel spullen gekocht.

Bij aflevering van de banken bleek er een optie dat de afleveraars de spullen kant en klaar neer konden zetten. Dat is ons niet verteld. Nu moesten we het zelf doen. dat duurde even en dat was wel... Bij aflevering van de banken bleek er een optie dat de afleveraars de spullen kant en klaar neer konden zetten. Dat is ons niet verteld. Nu moesten we het zelf doen. dat duurde even en dat was wel een afknapper.

Kennis en zorgvuldigheid.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Mekel,
Geachte heer/mevrouw Mekel,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt op afspraak gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.
Indien bovenstaande niet duidelijk (of niet) aan u is gecommuniceerd bieden wij u hier onze excuses voor. Dit nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Simon

Levertijd van bank zou 8 weken zijn. Opzich niet gek voor een bank maar de bank stond in Rotterdam beschikbaar. Schijnbaar werken slechts bepaalde vestigingen samen (dus ze kunnen een bank niet uit... Levertijd van bank zou 8 weken zijn. Opzich niet gek voor een bank maar de bank stond in Rotterdam beschikbaar. Schijnbaar werken slechts bepaalde vestigingen samen (dus ze kunnen een bank niet uit Rotterdam halen voor een Groninger) wat gek overkomt voor een partij die online onder 1 vlag lijkt te werken maar uiteindelijk dus uit zeer beperkte opties beschikt afhankelijk van de franchisenemer. Uiteindelijk kon ik em na 4 weken ophalen. (spoedorder helpt dus toch of ze hadden een cancelation) Zakje met schroefjes was open gescheurd en helaas miste er 1 boutje. Praxis was gelukkig dichtbij en ik had 4 weken eerder dan verwacht mijn bank. Dus waar zeur je dan nog over? Prima bank en zit er met veel liefde op!

Zie verhaal

Zie verhaal

Lena

Super service qua ophalen bank!! Bank zat al in de bus. Konden zo weg

De verkoper gaf aan dat mijn samenstelling van de bank iets goedkoper zou zijn dan die in de winkel. Onder de 1000, als ik een type 1 stof zou kiezen. Uiteindelijk was de bank 1150 met één onderdeel... De verkoper gaf aan dat mijn samenstelling van de bank iets goedkoper zou zijn dan die in de winkel. Onder de 1000, als ik een type 1 stof zou kiezen. Uiteindelijk was de bank 1150 met één onderdeel minder en type 1 stof dus toch een beetje een rot gevoel

Bank stond al in de bus bij afhalen. Super!!!

wendy

Ontzettend klantvriendelijk! Zowel in de winkel/telefonisch en bij het ophaal depot.
Duidelijke communicatie.
Levertijd duurde wel wat lang maar dat hadden ze wel gezegt dat dat...
Duidelijke communicatie.
Levertijd duurde wel wat lang maar dat hadden ze wel gezegt dat dat gebeuren kon.
Door een foutje heb ik geen telefoontje gehad toen de bank er was. Maar nadat ik had gebeld konden we de bank meteen ophalen bij het depot. Met jullie bus! Fijne mensen werken er in groningen!

Zoals al beschreven... klantvriendelijkheid!

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Waalboer

Goede en duidelijke service afspraak is afspraak

men neemt de tijd en geeft duidelijk advies

Gert

Prima, aardig personeel, leuke uitstraling, overzichtelijk en leuke meubels..

Ik vind 12 weken wachten op meubels (salontafel en een tv-dressoir) die op de webshop " op voorraad" staan vrij idioot...

Nathalie

Uitstekende service in de winkel.
Laten je lekker rond kijken en zijn er als je hulp nodig hebt

Verstand van de producten die ze verkopen

Het bedrijf is goed en overzichtelijk, waar je naar zoekt klopt met de folder. snelle handeling

nee

dat de prijzen goed zijn en het product ook

Goede service in de winkel en met de bezorging van het product. Geleverd op de datum die we wilden

Voor extra service, bijv. impregneren van de bank, geen extra kosten rekenen. Alleen de kosten voor de middelen die gebruikt worden.

N.v.t.