Goede verkopers

Geen lokkertjes op de meubels plakken dat er geen levertijd is
Betere uitleg voor het in elkaar zetten van de meubels

vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij ProfijtMeubel zijn veel uit voorraad leverbaar, maar echter niet alles. Helaas was net het artikel dat u had gekozen als enige artikel van de betreffende collectie op dat moment niet meer uit voorraad leverbaar. Bij alle montage artikelen worden handleidingen meegeleverd, om het montage proces makkelijker en sneller te maken. Deze handleidingen zijn ook beschikbaar op de website, zie www.profijtmeubel.nl/ , onderaan de pagina de knop 'montagehandleidingen', waar alle beschikbare montagehandleidingen van ProfijtMeubel meubelen te vinden zijn.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

jager

We zijn redelijk positief

we vinden de bedragen voor het bezorgen belachelijk hoog en de meeste mensen met wie we het hierover hebben ook
dit houd mensen tegen hier iets te kopen en dit is jammer want dit is best een leuk bedrijf

uw werknemers zijn vriendelijk en attent

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer Jager,
Geachte heer Jager,
ProfijtMeubel is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of gratis transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Steenhuis

Goede service

De gratis transportbus is ideaal

Prima geholpen door vriendelijke mensen

Goede verkoopster goed advies

Ze zeggen dat het niet uit balans gaat maar direct zakt het aan 1 kant door geen goede reclame

Aardige verkoopster alle uitleg alle tijd voor je ga zo door

JM Wubs

De hoekbank die ik had gekocht is qua stoffering matig van kwaliteit (plooien).
Er is een monteur langs geweest die de stof strakker heeft getrokken en ik ben nu tevreden.
ik ben wel...
De hoekbank die ik had gekocht is qua stoffering matig van kwaliteit (plooien).
ik ben wel bang dat de plooien snel terug zullen komen.

xx

x

A.portman

Bezorgen,monteren is aan de dure kant. Het betreft hier levering aan een bejaard persoon die afhankelijk is van genoemde zaken.

Prima assortiment

Goede service en vakmanschappe voorlichting

w van sluis

Zeer vriendelijk

Johan Benjamins

Week20 bank Gulnare en stoel Arinsel in filiaal Groningen gekocht. Levering zal plaatsvinden in week27. Bank wordt geleverd in week 27. Stoel is niet binnen. Zie op de site dat de stoel in andere... Week20 bank Gulnare en stoel Arinsel in filiaal Groningen gekocht. Levering zal plaatsvinden in week27. Bank wordt geleverd in week 27. Stoel is niet binnen. Zie op de site dat de stoel in andere filialen voorradig is. Contact opgenomen. Het blijkt voor Groningen niet mogelijk de stoel uit een ander filiaal te laten komen. Ik moet wachten tot week 37 wanneer Groningen dit stoeltje binnenkrijgt. Geboden alternatief: u kunt hem online bestellen, dan wordt ie in Groningen geannuleerd. Ik heb ervoor gekozen te wachten om extra bezorgkosten te voorkomen. Kennelijk hebben de winkels lijntechnisch verkoopafspraken; zal wel iets met franchise te maken hebben ofzo. Verkoop-structuur-dingetje. Verder wel tevreden over Profijt en het personeel, echter IK VIND DIT TE ZOT VOOR WOORDEN! J.Benjamins, 0594-612244

Zie bij onderdeel ervaringen. Advies verbeter de onderlinge verkoopstructuur van de filialen!
J.Benjamins, Scholekster 12, 9861AX Grootegast

Prijs is scherp!