Jolanda

Goed. Vriendelijk personeel. Goede informatie. Ze nemen de tijd voor je. Geen andere woorden voor.

Klantvriendelijk en staan voor je klaar.

Nee

Nee

Inge Mensinga

Klantvriendelijk , meubels en woondecoratie zijn betaalbaar.

Geen verbeter punten. Prima zo.

daphne

Goede ervaring met Profijt Meubel!
We hebben al twee keer een bank daar gekocht en deze bevalt uitstekend! We zijn goed geholpen.
Ook een goede service: de bank werd geleverd, alleen in...
Goede ervaring met Profijt Meubel!
Ook een goede service: de bank werd geleverd, alleen in verband met een housewarming vroegen we om een eerdere levering. Dit kon niet, alleen we konden wel een bus lenen en zo zelf de spullen vervoeren. De bezorgafspraak verviel en dit was voor Profijt geen enkel probleem. Heel fijn !

Daarnaast kregen we korting op accessoires omdat we een bank, salontafel en eethoek kochten. Altijd leuk!

Prijs kwaliteit verhouding

k.m. schuster

Goed. We zijn te woord gestaan door een interieurverzorgster. De rest was te druk. Ze had goed advies. De meneer die het afhandelde maakte een gejaagde indruk en heeft ook niet verteld over... Goed. We zijn te woord gestaan door een interieurverzorgster. De rest was te druk. Ze had goed advies. De meneer die het afhandelde maakte een gejaagde indruk en heeft ook niet verteld over onderhoud e.d jammer

Gemopper door de bezorgers. Heel vervelend en zeer onklantvriendelijk

Fam. S van Dijk

Vriendelijk en kundig personeel , die graag helpen met het uitzoeken van meubels.
Mooie winkel.

Vriendelijk, behulpzaam personeel.
Erg fijn dat je een busje kunt lenen om je meubels te vervoeren.

Peter Korringa

In de winkel wordt je de ruimte gegeven om de meubels te bekijken, het personeel is vriendelijk en voorziet je van de juiste informatie, de bestelling verloopt goed en is op de aangegeven datum... In de winkel wordt je de ruimte gegeven om de meubels te bekijken, het personeel is vriendelijk en voorziet je van de juiste informatie, de bestelling verloopt goed en is op de aangegeven datum geleverd

Sander

Zeer goede service

Zonnebloem

Hier kun je mooie meubels kopen waar je niet teveel voor betaald.

Als je belt, niet direct naar de website verwijzen. Een beller belt niet voor niets en telefonische aandacht blijft net zo belangrijk als online communicatie.

De prijs kwaliteit verhouding is perfect.

Hulshof

Top