Wij zijn bij Profijt meubel Groningen binnop een deskundige manier en zeer vriendelijke manier geholpen. Daardoor zijn hebben wij onze inrichting

Wij waren op zoek naar een eettafel met stoelen bij Profijt Meubel Groningen we zijn op een deskundige manier goed geholpen. Tijdens het verder praten met een van uw medewerkers en rondkijken hebben... Wij waren op zoek naar een eettafel met stoelen bij Profijt Meubel Groningen we zijn op een deskundige manier goed geholpen. Tijdens het verder praten met een van uw medewerkers en rondkijken hebben we ook een salon tafel, Tv meubel en een vitrinekast gekocht. Het was zeer goed en leuk winkelen.

Er is een duidelijke deskundigheid en wat ook zeer belangrijk is, is de vriendelijk en vrolijke manier van benaderen van cliënte. Top.

Hoekbank en stoel gekocht

prima en klantgericht bedrijf

Gina

Ik heb goede ervaring. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg.

Sloots

Heb veel meubelen gekocht (vroeger en nu)omdat het een goed en betrouwbaar bedrijf is.Prijs/kwaliteit is goed. Fijn personeel .

Nee

warris

alles oke

klantvriendelijk

B.C.Ottens

Jaren geleden meubels bij Profijt Meubel gekocht. Toen zeer prettig geholpen.
Maar wel behoorlijk problemen gehad bij het leveren van 2 , 3zits banken. Is uiteindelijk opgelost.
Toch...
Jaren geleden meubels bij Profijt Meubel gekocht. Toen zeer prettig geholpen.
Toch blijven wij het een prettige zaak vinden.

Geen. Heel prettig dat je eerst rustig rond kunt lopen en kijken, zonder dat er direct een medewerker bij je staat.

Er wordt je niets opgedrongen.

Heel goed

Nee

J C Visscher

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen met een prima service in een wordt gewoon top

Prima bedrijf voor wat zij verkopen prijs/kwaliteit/aanbod

alert zijn op klanten.maakte mee dat de verkoper met een bekende van hem stond te kletsen over koetjes en kalfjes terwijl ik stond te wachten (Groningen)

nee niet echt