We hebben een mooie bank gevonden waar we nu elke dag plezier van hebben

We hadden een goede verkoopster die ons goed adviseerde, de bank kwam 2 weken eerder dan de planning en de mannen die de bank installeerde weten super vriendelijk en ze hadden de hoekbank netjes... We hadden een goede verkoopster die ons goed adviseerde, de bank kwam 2 weken eerder dan de planning en de mannen die de bank installeerde weten super vriendelijk en ze hadden de hoekbank netjes afgeleverd

consten

Uitstekend

neen

goed uitgelegd

Tervreden klant

Nee

De leveringsdatum op de site is ideaal

n.bartels

Ik heb al 2x een bankstel gekocht en ben zeer tevreden

de persoon die mij geholpen heeft was niet zo behulpzaam en vrij kort af

de bezorg dienst was correct ,netjes en behulpzaam

Koning

Bank gekocht

Blij vooral zo doorgaan, klantvriendelijk personeel in Groningen. Wij zijn vast klant mbt meubels, banken, wandkasten, eettafels, eetstoelen, sierkussens enzovoort.

Kussen long chair was na 4 weken al stuk, stiknaad was niet goed. Doormiddel van fotomateriaal direct een nieuwe kussen in de maak, dat is een goede dienstverlening. Ook in het geval van een "klacht".

W.Westerbrink

Wij zochten een paar relax stoelen,en zijn geslaagd

Doorgaan

Goeie hartelijk bediening. En advies

Koffie automaat voor klanten

Goeie afhaal service

Nee

Klant vriendelijk

Familie. ploeg winschoterdiep in groningen

Wij zijn zeer tevreden zowel in 2001 als nu in 2017 vrienden van ons fam Kallenkoot hebben op aanraden van ons ook hun meubelen vorig week bij jullie gekocht

Het zal prettig zijn als je de meubels gratis bezorgd krijgt bij een bepaalt bedrag

De bezorgers zijn netjes en vriendelijk

Prettig bedrijf. Personeel is aanwezig voor advies, maar geeft ook de ruimte om zelf te kijken.

Nvt

Heeft bij uitzoeken bank ons gewezen op dr verschillende stofkwaliteiten. Daar hadden we niet zelf aan gedacht.