Wij kochten in 2001 een leren bankstel bij profijt meubel dat was een perfect bankstel in 2013 hebben wij hem aan een vriend gegeven en zelf een nieuw bankstel gekocht bij een ander zal geen naam... Wij kochten in 2001 een leren bankstel bij profijt meubel dat was een perfect bankstel in 2013 hebben wij hem aan een vriend gegeven en zelf een nieuw bankstel gekocht bij een ander zal geen naam noemen zat voor geen meter in 2016 toch maar weer naar profijt meubel gegaan zit prima morgen gaan vrienden van ons ook een bankstel kopen bij profijt of kruit en kramer.

Nee

Ze nemen de tijd voor je

Bank gekocht, wisten al welke, moesten de opstelling vaststellen met medewerkster, goed geholpen. prettig dat er maar een kleine meerprijs is voor het in elkaar laten zetten vd bank, wat ook snel en... Bank gekocht, wisten al welke, moesten de opstelling vaststellen met medewerkster, goed geholpen. prettig dat er maar een kleine meerprijs is voor het in elkaar laten zetten vd bank, wat ook snel en professioneel is gedaan.

deskundig advies zonder over te komen als een verkooppraatje.

Leonie

Geen opdringerige verkopers, als je wat wil weten of hulp nodig bent zijn ze erg aardig en professioneel.

Iets goedkopere meubels zijn wel fijn.

Professionele verkopers

a.g ten bos

Ze hebben mij super goed geholpen ook de service van het brengen van mijn bank

n.v.t

n.v.t

walda

Gewoon een goed bedrijf. Prettige (verkouden) verkoper die desondanks niets te veel was.

Eigenlijk niet. Uiteraard zal een deskundige iets vinden. Gewoon zo doorgaan en blijf gewoon. Geen verkopers met foute stropdassen. Van die Centuryboys die alleen maar glimmen wanneer ze iets kunnen... Eigenlijk niet. Uiteraard zal een deskundige iets vinden. Gewoon zo doorgaan en blijf gewoon. Geen verkopers met foute stropdassen. Van die Centuryboys die alleen maar glimmen wanneer ze iets kunnen verkopen.

Rustig rondlopen zonder een hijgende verkoper in je nek.

Veldman

Onlangs onze mooie tafel en stoelen ingebruik genomen bleek dat er 1stoel beschadigd was dit wordt keurig op gelost door de afdeling service tijdens het uit zoeken in de winkel zijn wij zeer... Onlangs onze mooie tafel en stoelen ingebruik genomen bleek dat er 1stoel beschadigd was dit wordt keurig op gelost door de afdeling service tijdens het uit zoeken in de winkel zijn wij zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Dit hebben wij als zeer plezierig ervaren

G. Kroeze

Mooie winkel. Veel keus. Alleen het bezorgen duurde lang. We hadden een datum, maar de tijd was ver overschreden! We kregen wel een telefoontje, maar hebben eerst heel lang zitten wachten. Maar... Mooie winkel. Veel keus. Alleen het bezorgen duurde lang. We hadden een datum, maar de tijd was ver overschreden! We kregen wel een telefoontje, maar hebben eerst heel lang zitten wachten. Maar verder prima!!

Al jaren klant en nog steeds goed bevallen bij eventuele problemen met meubels altijd keurig opgelost.

goed advies over het te kopen product.

Erg prettig! Goed advies. En afspraak is afspraak.

Fijne medewerkers!