Frederik

Zeer degelijk

Zondag open / ophalen bestellingen

Overal (een van ) de leukste winkel in har branche in Groningen

P. Boonstra

De ervaring met dit bedrijf is goed.

We werden goed geinformeerd over de producten door de verkoopster

Sandra

Jammer dat Profijt meubel je niet echt tegemoet kan komen met een beter voorstel.

Ja ik heb een bank besteld/gekocht dat niet de stof is geworden wat ik had aangegeven en graag wilde en daar baal ik enorm van! Ik had aangegeven dat ik de stof/materiaal die ik gezien had als... Ja ik heb een bank besteld/gekocht dat niet de stof is geworden wat ik had aangegeven en graag wilde en daar baal ik enorm van! Ik had aangegeven dat ik de stof/materiaal die ik gezien had als voorbeeld op een andere bank graag op de bank wilde die ik heb gekocht. Dat kon. De verkoopmedewerkster zei "ik heb dit stof ook eventueel in een andere kleur".
Dus ik heb toen voor de lichtere kleur gekozen...Maar ging ervan uit dat het wel dezelfde stof/materiaal zou zijn als wat ik had aangegeven dat ik op mijn bank wilde hebben! Als de verkoopster nu duidelijk had gezegd dit is een andere kleur maar dit is NIET hetzelfde stof/materiaal als wat op de voorbeeld bank ligt, (wat ik dus graag had willen hebben en daarom mijn keus ook had gemaakt), dan was het voor mij duidelijk geweest. En dan had ik nu geen verkeerde stofcategorie op mijn bank gehad. Ik heb hierover gebeld. De eerste keer werd ik afgepoeierd van "ja maar U heeft getekend". Ja wat heb ik daaraan? dat is makkelijk praten.. Ik heb wel een dure bank gekocht waarvan mijn verwachting anders was.
Nog een keer gebeld of er geen andere oplossing was... Toen werd verteld ik kon de bank binnen 2 dagen terugbrengen en kreeg ik de helft van mijn geld terug. Dan gooi ik dus €600,- weg voor een bank van 3 dagen oud. Dat is ook geen optie.
Kortom ik baal hier enorm van want een nieuwe bank koop je niet 1, 2, 3.

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij begrijpen uw teleurstelling en hebben o.i. u een passend aanbod gedaan.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe hoekkombinatie.

S Kok

Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de stof . Reeds na 6 weken kwam er ruimte in de stof ondanks dat wij een bank met koudschuim hadden laten maken .Ons is n.l. gezegd dat de stof dan strak... Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de stof . Reeds na 6 weken kwam er ruimte in de stof ondanks dat wij een bank met koudschuim hadden laten maken .Ons is n.l. gezegd dat de stof dan strak bleef. DAT IS DUS NIET WAAR.
Nadat wij een "deskundig" persoon van het bedrijf KRUID EN KRAMER er bij geweest is zij hij dit is normaal
Volgens mij is dat niet normaal Dus wij zijn zeer ontevreden.

Geef de verkoopster een betere voorlichting over stoffen

Zeer vriendelijke verkoopster

Geachte heer Kok,
Geachte heer Kok,
Wij begrijpen uw teleurstelling en naar onze mening heeft onze servicedienst u thuis en per brief juist en volledig geïnformeerd over de stofeigenschappen.
(verkoopleider)

Vriendelijk en prettig geholpen.

vriendelijkheid

Meenken

Leuk, behulpzaam personeel in de winkel. Maar met een probleem valt er niet goed te praten met de klantenservice. Maanden lang moeten wachten op reactie lijkt me niet normaal.

Er achter gekomen dat er geen tot weinig contact is tussen winkel en klantenservice. Ons probleem was 2maal verkleurde meubels, maar in de winkel hadden ze er nog nooit van gehoord. En de... Er achter gekomen dat er geen tot weinig contact is tussen winkel en klantenservice. Ons probleem was 2maal verkleurde meubels, maar in de winkel hadden ze er nog nooit van gehoord. En de klantenservice, reactie terug en duidelijke reactie terug kan sneller als een aantal maand lijkt me.

Meelevend, en goed winkelpersoneel

Geachte heer Meenken,
Geachte heer Meenken,
Onze excuses dat uw meubelen niet allemaal 'kleurecht' blijven. Wij hebben uw reactie besproken met ProfijtMeubel Nederland en met de leverancier. Het spijt ons dat de oorzaak niet te achterhalen was en daardoor de oplossing lang(er) op zich heeft laten wachten.

A M J Dijk

Prima zaak, goed geholpen , duidelijke uitleg over gang van zaken,

kennis van zaken

l.m.koops

Zeer positief, vriendelijk en professioneel

Geen.

Goed personeel, die echt wat extra voor je willen doen.

Duurt Oldenburger

Uitstekend!

Het beschikbaar stellen van een aanhangwagentje, waarbij de geleverde spullen al in het aanhangwagentje geplaatst zijn

Michelle Olivia

Als 19-jarige moest ik ineens mijn eerste bank kopen, ik wist amper waar ik op moest letten. Ik ben vriendelijk geholpen, ze hebben me eerlijk advies gegeven en luisterden naar wat ik wou. Binnen... Als 19-jarige moest ik ineens mijn eerste bank kopen, ik wist amper waar ik op moest letten. Ik ben vriendelijk geholpen, ze hebben me eerlijk advies gegeven en luisterden naar wat ik wou. Binnen een kwartier had ik mijn eerste bank gekocht. Netjes en snel thuis afgeleverd, binnen 1 minuut had ik de bank in elkaar staan. Als je de bank zelf wil ophalen stellen ze gratis(!) een aanhangwagen voor je ter beschikking. Ik ben erg blij met mijn bank, hij zit heerlijk en ik heb maarliefst 3 jaar garantie. Voor mooie, kwalitatief goede meubels voor een goede prijs zou ik Profijt Meubel aan iedereen aanraden!

Goede kwaliteit, zitcomfort, klantvriendelijkheid, garantie, snelle levertijd