Cynthia de Groot

Net afgehandeld we wisten al wat we mooi vonden dus een kort gesprek.

bij 1 kast ontbraken 4 kleine sierspijkertjes.
bij 1 kast ontbraken 4 kleine sierspijkertjes.
om deze alsnog te kunnen krijgen moesten we via de site met codes en foto's werken dit was erg omslachtig en we hebben dan ook uiteindelijk zelf een alternatief gezocht.
voor kleine klachten telefonisch afhandelen is vriendelijker

we hebben gebruikt gemaakt van de bus om de kasten thuis te krijgen. een dag van tevoren gebeld en konden het de dag erna al ophalen. een goed alteratief op bezorgen. netjes geholpen met inladen van... we hebben gebruikt gemaakt van de bus om de kasten thuis te krijgen. een dag van tevoren gebeld en konden het de dag erna al ophalen. een goed alteratief op bezorgen. netjes geholpen met inladen van de bus

Meijer

Slecht.... kreeg een mailtje dat we de bank konden ophalen... kwamen we daar was hij nog niet ingespoten dus een kar voor niks opgehaald... toen hij WEL klaar was moesten we het aanbetalings bedrag... Slecht.... kreeg een mailtje dat we de bank konden ophalen... kwamen we daar was hij nog niet ingespoten dus een kar voor niks opgehaald... toen hij WEL klaar was moesten we het aanbetalings bedrag nog een x betalen want hun administratie was niet op orde terwijl we dat uiteraard wel hadden gedaan
Een week later kreeg ik een mailtje als ik wel een kopie van mn rekening wou maken dat het bedrag was afgeschreven alleen dat kon niet want ik had contact aanbetaald.
Nou we een paar week verder zijn begin ik wel spijt te krijgen zitten al allemaal plooien en strepen in de bank terwijl we het duurste pakket hebben

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Meijer,
Geachte heer/mevrouw Meijer,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses voor de wijze waarop uw aankoop is afgehandeld waarbij de aanbetaling op een onjuist ordernummer is verwerkt. Wij hebben uw opmerkingen besproken binnen het verkoopteam en ik heb u een paar keer geprobeerd te bellen om dit met u te bespreken. Helaas heb ik geen telefonisch contact met u gekregen en hoop u via deze reactie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

Vriendelijk personeel dat zich niet aan de klant opdringt

Volgens mij zag het personeel dat wij in de verkeerde staalboeken keken, maar daar werden we niet direct op geattendeerd, dat had beter gekund/gemogen, bv door in eerste instantie met ons mee te... Volgens mij zag het personeel dat wij in de verkeerde staalboeken keken, maar daar werden we niet direct op geattendeerd, dat had beter gekund/gemogen, bv door in eerste instantie met ons mee te lopen naar de staalboeken in plaats van in de verte te wijzen

Vriendelijk personeel, en dringen niets op. je kunt rustig door de winkel lopen zonder het idee dat je opgejaagd wordt.

nette winkel met goede uitstraling

Familie Vogel

Ruim assortiment en zeer klantvriendelijk personeel. Bij vragen kregen wij een deskundig maar ook eerlijk advies.

Geen verbeterpunten.

Wij hadden een twee-en half zit bank gekocht, maar hadden in eerste instantie aangegeven dat we een tweezits wilden.
Na een paar dagen werden we gebeld door de verkoper om ons erop te...
Na een paar dagen werden we gebeld door de verkoper om ons erop te attenderen dat de bank toch wel erg groot was en geen twee zit maar een twee-en half zitter. Heel erg attent en klantvriendelijk, TOP. De 'grote' bank is geleverd samen met onze stoelen en we zijn er superblij mee! Ook de uitpak-service is ideaal, vriendelijke mensen ook.

Mirjam Bosma

We werden goed geholpen in de winkel (volgens mij door Jordy?), er werd rustig de tijd genomen.

Geen.

De winkel is mooi opgesteld, je krijgt direct een idee van hoe iets staat en hoe het te combineren is.

In het algemeen ben ik tevreden

Te lange levertijd

Goede hulp bij het kiezen van het stof etc

hk glazenborg

Meedenkend en goed advies gekregen

P.W. Suuurmond

Heel prettig

nee

Alles stond goed opgesteld zodat kennisnemen van wat er stond een leuke bezigheid was.
(Bijkomstigheid: de bank die wij zochten stond zó opgesteld dat wij er bij binnenkomst bij wijze van spreken tegenaan liepen)

Duidelijke uitleg. Werd meegedacht. Niet opdringerig. Heel plezierig.

Meedenken.