Lisa Nijdam

Mijn ervaring met Profijt meubel Groningen is goed. Ik werd snel en goed geholpen en een goede service voor het ophalen van de meubels met bus! Bus stond ingeladen klaar.

Ik kan zo geen tip bedenken, ben goed geholpen.

De service voor het ophalen van de meubels, dat de bus al ingeladen was.

Regensburg

Super???

Weet zo niet

Vriendelijk geholpen

Erg fijn bedrijf, mooie meubels voor een lage prijs en zeer klantvriendelijk.

Levertijd was in mijn geval telkens wel meer dan 5 weken. Misschien dat dit korter kan.

Ik heb twee kasten gekocht die relatief goedkoop waren, maar van erg sterk en mooi materiaal.

Meijeringh

Zeer goede ervaring , en klantvriendelijk personeel

Bij telefonisch contact altijd een vriendelijk woord

hk glazenborg

Zijn zeer tevreden over de meubels en de afhandeling

hebben ons goed geadviseerd en meegedacht

S. Elgersma

Goed bedrijf en schoolde medewerkers die weten waar ze het over hebben. nemen tijd voor ons. goeie prijs voor een goeie bank

kan zo niet iets bedenken

niet duur maar wel goeie kwaliteit.

B.K. Kamminga

Wij zijn als klant vrij gelaten om ons eerst eens te oriënteren in de winkel waarna wij, toen wij er aan toe waren, deskundige hulp en advies hebben gekregen.
Dit deed ons besluiten om tot de...
Dit deed ons besluiten om tot de koop over te gaan. Ook de afspraken daarna zijn goed en correct nagekomen.
De afleveringen gingen zoals afgesproken: op tijd en vakkundig.

Nauwkeuriger tijd afspreken voor de aflevering. Bijv. 2e helft van de middag i.p.v. tussen 10.00 en 17.00 uur.

Ja : Afspraken nakomen!

Een erg prettig bedrijf, goed geholpen en erg vriendelijk personeel

Bouwmeester

Wij zijn heel goed geholpen door medewerkers van het bedrijf .Tot nu toe is het klasse wat jullie doen. Ga zovoort.

Hebben wij niet.

Afspraak na komen.

Jacqueline

Vriendelijk personeel.

Wel garantie geven op een showmodel meubel.Ookal is het maar voor 1jaar...geen bordjes van direct leverbaar tonen wanneer dat niet aan de orde is.

vriendelijkheid