Margareth De Wilde

Uitstekend!

Geen..

Goede voorlichting!

P dull

Het is jammer dat de winkel niet rolstoelvriendelijk is , we konden niet naar de eerste verdieping.We waren op zoek naar eetkamerstoelen en die stoel stond boven fijn dat de verkoopster de stoel... Het is jammer dat de winkel niet rolstoelvriendelijk is , we konden niet naar de eerste verdieping.We waren op zoek naar eetkamerstoelen en die stoel stond boven fijn dat de verkoopster de stoel naar beneden bracht !!

Vriendelijke behulpzame verkoopster

Nee

Nee

Kim

meerdere malen mijn bestelling uitgesteld omdat er niets op voorraad was. echter in het zuiden van het land wel maar in mijn filiaal niet. vaak uitstel en dat opnieuw uitgesteld wel erg vervelend.

vriendelijk persoon

R. Muste

Levering prima.

Nakijken naar wie u een aanbieding stuurt.

Als u een cadeau aanbiedt voor een aankoop van boven 500 euro krijgt men die niet als het een levertijd betreft.
Heel slecht, want ik heb diverse cadeauaanbiedingen van u ontvangen. Maar toen wij na uitstel van levering onze bank ophaalden kregen wij niets. De reden was dat wij hem besteld hadden. Maar hij was niet gelijk leverbaar, dus wij konden niets. Dus vind ik uw aanbieding waardeloos.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer Muste,
Geachte heer Muste,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij begrijpen uw teleurstelling over de elektronica-cadeau actie. ProfijtMeubel Nederland heeft echter de voorwaarden opgemaakt en bepaald voor deze actie waarbij het uitsluitend van toepassing was bij aankopen in de periode 22 april t/m 22 mei 2016. De aankoop van uw bank heeft op 11 februari 2016 plaatsgevonden.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J. Veenstra
(verkoopleider)

De verkoper,was zeer direkt,goed en duidelijk

Hans Maatman

Prima bedrijf goed geholpen!

Levertijd had iets sneller gekund.

Prima we zijn goed en kundig geholpen!

Heel tevreden over Profijt Meubel.