particulier, pater

Wij hebben een bank en 2 stoelen in groningen gekocht. niets dan lof .vooral door mevr zetstra,geweldig. daarna bij profijt meubel assen ,tv tafel en r hoektafels gekocht. waar bij thuiskomst de... Wij hebben een bank en 2 stoelen in groningen gekocht. niets dan lof .vooral door mevr zetstra,geweldig. daarna bij profijt meubel assen ,tv tafel en r hoektafels gekocht. waar bij thuiskomst de hoektafels uitgepakt te hebben ze niet normaal beschadigt te zijn. onmiddellijk naar assen gebeld,het antwoord wat wij onmiddellijk kregen,op een rot toon dan moet hier niet zijn.hebn onmiddellijk mevr zetstra gebeld die mij onmiddellijk verder geholpen heefd,klasse. verder ook goede behandeling door mevr wildeboer

er zijn altijd verbeteringspunten,maar ik zou het nu niet weten.

nee ben echt op de uitstraling en personeel gaan kopen bij jullie in groningen

Onze ervaring is positief, zowel in de vestiging in Wolvega als in Groningen.

geen.

De medewerkster die ons hielp heeft alles laten zien wat er mogelijk was, niets was haar teveel en ze dacht goed mee. We hadden nl nogal wat "noten op ons zang". Maar het is tot onze volle... De medewerkster die ons hielp heeft alles laten zien wat er mogelijk was, niets was haar teveel en ze dacht goed mee. We hadden nl nogal wat "noten op ons zang". Maar het is tot onze volle tevredenheid gelukt.

B.Kuiper

Zeer klantvriendelijk

nee

verkoopster was zeer goed op de hoogte

Heeres

Nette winkel, deskundig personeel.
Vele mogelijkheden, alleen jammer dat de bank te laat is geleverd, daarnaast is bij het afhalen vaan de aanhanger niet gemeld dat er borg betaald moest worden.

Bank te laat geleverd

Mogelijkheden

G Burgler.

prima goed geholpen goed advies heel klantvriendelijk. helemaal goed.

bezorgen beetje duur.

klantvriendelijk kopen al jaren bij profijtmeubel.

Klantvriendelijk, genoeg keuze en betaalbaar.

vakkundig thuis in elkaar gezet, netjes en snel.

A Hagenouw

We zijn goed voorgelicht.

neen,zeer klantvriendelijk.

Het was goed en waren zeer tevreden.

jd

Vriendelijk en goede service

bij ons niet van toepassing

de heren die de meubels brengen waren netjes .ze namen alle plastic weer mee . super

Bank gekocht

levertijd was wel erg lang, meer dan 2,5 maand moeten wachten...

veerkamp

Klantvriendelijkheid goed, maar na de levering wordt alles direct doorgeschoven naar FRC

ja, na de levering en bij klachten .
1 week na aankoop bleken er wat mankementen te zijn. Hier wordt door de winkel zelf niets mee gedaan.
Wordt direct doorgeschoven naar FRC

nee