Margriet Dijks

Leuke personeel, erg vriendelijk, al mijn vragen zijn beantwoord. Erg goed geholpen. Een medewerkster heeft nog heel wat telefoontjes voor ons gepleegd zodat we nieuwe spullen konden krijgen... Leuke personeel, erg vriendelijk, al mijn vragen zijn beantwoord. Erg goed geholpen. Een medewerkster heeft nog heel wat telefoontjes voor ons gepleegd zodat we nieuwe spullen konden krijgen inplaats van showroommodel. Ging lastig omdat de meubels uit de collectie gaan, maar het is haar gelukt! Ze heeft ook nog kunnen regelen dat de stoelen te gelijk werden bezorgd met de meubels, zodat we niet apart naar Groningen hoefden, om de stoelen op te halen. Ben heel erg blij met onze nieuwe meubilair! De bezorging was perfect, zou tussen 11 en 14 uur komen, maar waren rond kwart voor 11 al, dus hoefden niet lang te wachten. De bezorgers waren ook erg vriendelijk! Complimenten!

Helemaal niet. Gewoon zo blijven zo als jullie nu zijn!

prijs, personeel, bezorging, collectie

Prettig, nette afhandeling van bestelling in de winkel en ophalen.

We hadden de afspraak gemaakt over het ophaal moment (later dan de levertijd). Toch kregen we een brief dat de goederen al enige tijd in de opslag lagen en of we zsm kwamen ophalen. Ik heb toen... We hadden de afspraak gemaakt over het ophaal moment (later dan de levertijd). Toch kregen we een brief dat de goederen al enige tijd in de opslag lagen en of we zsm kwamen ophalen. Ik heb toen gebeld en ze zouden het noteren (was geen probleem) maar er werd bijgezegd dat dit niet van te voren kon worden doorgegeven. Toch hebben we ook goederen van de Pronto besteld en tegelijkertijd opgehaald en daar was wel netjes doorgegeven dat we ze pas later kwam ophalen. Geen opdringerige brief. Verder correct afgehandeld.

Geen opdringerige verkopers. dat vind ik altijd erg plezierig.

F. Hartlief

Kopen er regelmatig. Goede spullen en goede prijsverhouding.

S. Shahin

Ik heb daar 3 relaxstoelen gekocht. En dat is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Zie vorige.

Alles was perfect daar is niets aan toe te voegen.

Heel vriendelijk en begripvol geholpen en naar oplossing gezocht toen iets niet meer geleverd kon worden.

Zou het niet weten.

goed geholpen maar niet overdreven, kon zelf ook rustig rond kijken.

Joop Kruger

Prettige winkel, vriendelijk personeel, uitgebreid assortiment.

Duurt ong. 10 weken voordat je de bank in huis hebt.

Prijs kwaliteit is goed bij dit bedrijf.

Posietief

klantvriendelijk en duidelijkheid v.d medewerkster

Was 1 e keer bij dit bedrijf en zijn erg tevreden over telefonische inlichtingen die wij kregen,zeer tevreden!

Als zij zo doorgaan gaat dat vast een prima bedrijf blijven.

Zijn heel klant meedenken en goede uitleg,komen hun besproken opdracht na.

E. Nijland-Otter

Het advies en de kwaliteit waren zijn erg goed maar de levertijd was (te) lang.

Ik vond de levertijd wel heel erg lang duren. Ik begrijp dat er in verband met de zomer verschillende leveranciers vertraging hebben maar ruim twee maanden levertijd vind ik erg lang.

Ik werd goed geadviseerd over de kleurcombinaties van de stoelen en de bank. Uiteindelijk heb ik een andere, betere, keuze gemaakt dan ik eerst van plan was.