Complete inrichting gekocht

Winkel oogde wat rommelig

Deskundig personeel in de winkel

Daan

Uitstekende service, kwalitatief goede bank en mogelijkheden voor bezorgen/halen meer dan toereikend!

Alles was goed geregeld. Ook prettig dat de geschatte bezorgtijd helemaal klopte. Dat is wel zo fijn!

wendy de lange

Erg klantvriendelijk,prima geholpen

ze weten waar ze over praten,goede uitleg over betaling en levering.

Prima, goede service, klantvriendelijk en geduldig.

S. Faber

Prima!

Nee...

Eerlijk advies, er werd de tijd voor genomen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

nvt

goede parkeergelegenheid en advies

G. Pals

Wij hebben in de afgelopen 20 jaren steeds meubels aangeschaft bij Profijt meubel. Soms gaan we ergens anders kijken maar dan valt ons op dat het daar veel duurder is en dat het assortiment minder... Wij hebben in de afgelopen 20 jaren steeds meubels aangeschaft bij Profijt meubel. Soms gaan we ergens anders kijken maar dan valt ons op dat het daar veel duurder is en dat het assortiment minder 'hip' is. Steeds weer komen wij terug bij Profijt meubel. Prima service, prima assortiment voor een zeer schappelijke prijs!

Vooral zo doorgaan!

Prijs/kwaliteit verhouding is uitzonderlijk goed.

Klaas

Gijn bedrijf, goede communicatie.
Duidelijk en behulpzaam

In de winkel is het een beetje chaotisch. Het zijn allemaal " ingerichte kamers " daardoor moet je als je iets wilt vergelijken of een ander lampje bijvoorbeeld wilt zien je de hele winkel door... In de winkel is het een beetje chaotisch. Het zijn allemaal " ingerichte kamers " daardoor moet je als je iets wilt vergelijken of een ander lampje bijvoorbeeld wilt zien je de hele winkel door moet..

Duidelijk in wat er is en mogelijk is.
Vriendelijkheid