Woltjer

Aanvankelijk een beetje getwijfeld of het een goede koop zou zijn, maar wij zijn bijzonder tevreden. Bij levering bleek de bank iets langer te zijn dan wij hadden besteld. Er werd niet moeilijk... Aanvankelijk een beetje getwijfeld of het een goede koop zou zijn, maar wij zijn bijzonder tevreden. Bij levering bleek de bank iets langer te zijn dan wij hadden besteld. Er werd niet moeilijk gedaan, we kregen gewoon een nieuwe bank die precies goed was. Ondertussen mochten we de te lange bank gewoon gebruiken. Klacht is dus uitstekend opgelost!

Zeer klantvriendelijk. Over een klacht wordt niet moeilijk gedaan.

J Postma

Gewoon goed

niets

niets

betere voorlichting over de procedure voor extra garantie

jager

de bezorgkosten zijn idioot hoog dit zal mensen er van weerhouden de aankoop te doen

nee

stam

Zijn goedgeholpen in de winkel ( vriendelijk), bezorging was uitstekend,winkel zag er netjes en verzorgd ut.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooie selectie meubels. Wel jammer dat er geen "deals" gemaakt kunnen worden. De ervaring was een stuk prettiger geweest als we voor de vraagprijs de bank... Vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooie selectie meubels. Wel jammer dat er geen "deals" gemaakt kunnen worden. De ervaring was een stuk prettiger geweest als we voor de vraagprijs de bank ook bezorgt hadden kunnen krijgen. Zo ver wonen we ook niet van de winkel. Enfin, de bank is fantastisch en de rest van de ervaring was positief. Ik zou zeker weer terug gaan. Duurde overigens wel 8-9 weken voor levering.

Voor aankopen boven een bepaald bedrag zou de bezorging wel inclusief mogen zijn. In ieder geval als de klant binnen een bepaalde straal woont.

Mooie selectie meubels en veel opties. Vriendelijk personeel.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze winkel in Groningen bied een afhaalmogelijkheid, het gratis gebruikmaken van de aanhangwagen, het (gratis) gebruikmaken van een transport bus en bezorging aan huis. Mogelijk is dit niet geheel duidelijk bij u overgekomen. Wij zullen dit meenemen in ons verkoopteam overleg.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Goed, uitleg en hulp zeer gied