Van der Brug

Werden zeer netjes behandeld kregen uitleg en de service was prima

Goede service en ruimte voor opslag

Klantvriendelijk

Vanaf een bepaald aankoopbedrag zou gratis thuis bezorging een grote plus zijn

Klantvriendelijk

Ruim assortiment, geleverd binnen maximale levertijd.

Entree doet (soms) een beetje rommelig aan. Is geen visitekaartje, maar een slechte etalage.

Het assortiment waaruit gekozen kon worden was in de winkel aanwezig. (De kleuren zijn te vinden in ruime stalenboeken)

Van der Laan

Super goed, kwaliteit goed.

Niks

Prima zaak, een aanrader, zijn bij verschillende meubelcentra geweest, deze sprong eruit.

L.RAMADAN

Ik ben tevreden met de bankstel en met service.

Nee, alles is goed

goede service en vriendelijkheid

Nicole zijlstra

Mijn ervaring met Profijt Meubel is erg goed. Ik heb al meerdere meubels gekocht bij Profijt meubel en ik zal er zeker nog meer gaan kopen in de toekomst. De werknemers zijn vriendelijk, nemen alle... Mijn ervaring met Profijt Meubel is erg goed. Ik heb al meerdere meubels gekocht bij Profijt meubel en ik zal er zeker nog meer gaan kopen in de toekomst. De werknemers zijn vriendelijk, nemen alle tijd voor je en geven uitstekend advies!

Deborah

Bij bestelling of afhalen vertellen dat je moet ruilen bij het afhaalpunt en niet bij de winkel. Zo voorkom je dat iemand spullen mee naar de winkel sleept en dan het weer mee moet slepen naar het... Bij bestelling of afhalen vertellen dat je moet ruilen bij het afhaalpunt en niet bij de winkel. Zo voorkom je dat iemand spullen mee naar de winkel sleept en dan het weer mee moet slepen naar het afhaalpunt

Bij verandering van de leverdatum wordt je gelijk op de hoogte gebracht.

stobbe

Uitstekend

vriendelijk en behulpzaam personeel hebben alle tijd voorje

Prima ervaring, goed nakomen van afspraken

ruim assortiment
goed advies