Heel goed

Alles prima

Ijpema

Onze ervaring is prima,wij komen al jaaarrrreeeen bij de profijtmeubel,en dat is ook niet voor niets

Veel keus in stofsoorten

Goede service, vriendelijk personeel en behulpzaam.

Alles prima, heerlijke bank.

Het was ons niet verteld dat we ook een busje van het bedrijf konden lenen/huren om de bank thuis te brengen.

Ben erg tevreden met mijn aankoop en de service van het bedrijf

G van de Poll

Prima bedrijf en personeel vriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk-heid en Deskundig advies

J. Bouma

Heel aangenaam, goede hulp, niet opdringerig. Alles keurig afgehandeld.r

Xx

xx

xx

Leuke meubels alleen verkoopster had geen uitstraling. Het was dat we de bank zo mooi vonden.

Leuke meubels alleen verkoopster had geen uitstraling. Niet qua uiterlijk en niet sociaal. Het was dat we de bank zo mooi vonden. Door haar werder niets verkocht. Was een half uur lang aan het... Leuke meubels alleen verkoopster had geen uitstraling. Niet qua uiterlijk en niet sociaal. Het was dat we de bank zo mooi vonden. Door haar werder niets verkocht. Was een half uur lang aan het kletsen met haar collega kwam niet vragen. Moesten ze storen bij hun gesprek.

Leuk assortiment.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bedankt voor de genoemde verbeterpunten. Het spijt ons te horen dat u de klantvriendelijkheid niet heeft ervaren als wij voor ogen hebben. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en gaan dit bespreken binnen het verkoopteam.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN