gerda bansberg

Heb voor het eerst een bankstel gekocht bij profijt en ben zeer tevreden

nee zo door gaan

dat de meubels goed verpakt zijn zodat je ze niet beschadigd als ze door de deur moeten

Wij hebben onze relaxstoelen hier gekocht

Zorgen dat alle inrichting goed vast staat, tijdens ons bezoek viel er een losse wand om bijna op een vrouw, omdat er aan de andere kant een kind tegenaan viel...

misschien kijken of er...

misschien kijken of er een snellere levertijd zou kunnen komen ipv 8 weken.

Goede service en klantvriendelijk

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bedankt voor de genoemde verbeterpunten. Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar het is niet de bedoeling dat er dergelijke ongelukjes bij ons plaatsvinden. Wij gaan dit verder oppakken en gaan ervan uit dat dit niet weer zal gebeuren.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Service

Joop Krüger

Prima geholpen ook toen er een klacht was die overigens naar alle tevredenheid is opgelost

Vriendelijk en behulpzaam personeel

JOB

LEUK ,VRIENDELIJK ,BEHULPZAAM EN GOEDE SERVICE

BIJ EEN BANK EEN HOCKER GRATIS OOK ALS HET EEN BANK VAN DE AANBIEDING IS DAN LOOP JE NET IETS TEVREDENER DE WINKEL UIT.

GOEDE ACTIE PRIJZEN EN GOEDE UITLEG OVER DE MOGELIJKHEDEN

r.latumakulita

Ben zeer tevreden

willemsen

Ons tweede bankstel ook bij profijt meubel dit zegt genoeg denk ik.

nvt

vriendelijk personeel

Johan Cramers

Prima, al eerder aankopen en jullie winkel gedaan.

Het viel ons op bij het kijken naar meubelen er wel genoeg personeel loopt maar niet komt vragen waar wij op zoek zijn, volgens ons zou dat net anders moeten zijn.
Ze kijken wel maar vragen...
Ze kijken wel maar vragen niet.

Geen opmerkingen

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Cramers,
Geachte heer/mevrouw Cramers,
Bedankt voor de genoemde verbeterpunten. Wij hebben deze besproken binnen het verkoopteam en nemen uw opmerkingen ter harte.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN