K. van der Zee

Veel keuze, prettig geholpen en de prijzen naar verhouding, laag.

nee, alles was naar tevredenheid.

Mooie winkel op een betrekkelijk korte afstand, met een ruim assortiment.

Goede ervaring met vriendelijk personeel

geen verbeterpunten

Korte levertijd,gratis opslag tot het moment van ophalen zonder aanbetaling.

K.H. van der Woude

Prettige toonzaal, deskundig geholpen.

Geen enkele onderhandelingsruimte t.a.v. de prijs.

Duidelijke afspraken

Vond het een prima aanschaf. Wel ontstaat in de bank al een zitkuil. Dat binnen een maand terwijl de bank niet dagelijks en 12 uur per dag gebruikt wordt. Dit maakt het dat ik over een andere... Vond het een prima aanschaf. Wel ontstaat in de bank al een zitkuil. Dat binnen een maand terwijl de bank niet dagelijks en 12 uur per dag gebruikt wordt. Dit maakt het dat ik over een andere aanschaf bij uw bedrijf wel beter na ga denken over de aanschafprijs.

Maak het bezorgen goedkoper, mensen kunnen het zelden zelf meenemen. Nu komt dit bedrag over de aanschafprijs. Dat maakt et dan te duur.

ik vond de service fijn, de prijs op et artikel bleek niet juist, toch heb ik et voor dit bedrag wel ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
De 2 zitsbank heeft in de zitting een standaard polyether verwerkt. Teven is dit model verkrijgbaar met HR-schuim in de zitting (tegen meerprijs). HR-schuim is zeer veerkrachtig en biedt een hoog comfort gekoppeld aan een langere levensduur. U heeft voor de standaard uitvoering gekozen. Indien gewenst kunnen wij alsnog de leverancier vragen om een prijsopgave te maken om deze optie alsnog in uw bestaande 2 zitsbank te plaatsen.

Jan van der Vegt

Heel goed geholpen 1 vriendelijk 2 het geven van advies 3 en nakomen van afspraak.
Geweldig wat ons betreft een aanrader.

Geen opmerkingen

Het fauteuil wat wij hadden uitgezocht moest in een andere stof worden bekleed, en is geheel naar onze wens uitgevoerd.

r van aarden

Een goede ervaring en duidelijke uitleg bij bijmijn aankoop

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw positieve beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Naast de positieve beoordeling heeft u aangegeven ons niet aan te bevelen. Wat zouden wij anders of beter kunnen doen zodat u ons wel kan aanbevelen?
Wij wensen u verder veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.

Patricia Kamstra

Erg fijn en vlot geholpen... Ben erg blij met de service en hoe ik geholpen ben

Vriendelijk en deskundig personeel

Wij hadden een verzoek ingediend bij de aankoop van onze banken om de banken en de leuningen los te leveren, maar toen de banken werden bezorgd waren ze wel met de leuning eraan geleverd. Dus alles... Wij hadden een verzoek ingediend bij de aankoop van onze banken om de banken en de leuningen los te leveren, maar toen de banken werden bezorgd waren ze wel met de leuning eraan geleverd. Dus alles moest weer worden losgedraaid want ze konden n.l. niet met de leuningen eraan naar boven worden getild i.m.v. met de draai die gemaakt moest worden.
Wij vonden dat sneu voor de bezorgmensen want dat koste extra levertijd.
Maar eind goed al goed ze staan prachtig.

Vriendelijke service

Niet elke personeelslid is even vlot om je tehelpen

Niet iedereen was direct behulp zijn om tehelpen. Kan beter. En toch blijven we erbij als je veel in 1 keer kopen dat je dan best wat kan doen aan de prijs. Of een sierkussen of spray voor de banken... Niet iedereen was direct behulp zijn om tehelpen. Kan beter. En toch blijven we erbij als je veel in 1 keer kopen dat je dan best wat kan doen aan de prijs. Of een sierkussen of spray voor de banken er gratis bij kan geven.

Het vrouwelijke jonge dame die ons heeft geholpen is aan winst voor het bedrijf

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw reactie besproken in het verkoopteam van Profijt Meubel Groningen en bieden u via deze weg onze excuses aan voor de niet vlotte benadering toen u in de winkel was.

Erg vriendelijke medewerkers